Czy chcesz zbudować efektywny zespół sprzedaży ubezpieczeń bez niepotrzebnych błędów i straty czasu?

Sprawdź, jak mogę Ci w tym pomóc!

  • Poznaj metody poszukiwania jakościowych kandydatów do zespołu
  • Naucz się prowadzenia efektywnych rozmów rekrutacyjnych
  • Zwiększ swoją skuteczność na polu wdrażania nowego współpracownika

CZY CHCESZ STWORZYĆ ZESPÓŁ, KTÓRY BĘDZIE GENEROWAŁ REGULARNĄ I WZRASTAJĄCĄ SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ?

Jeśli jesteś menadżerem zespołu sprzedaży ubezpieczeń, to właściwie odpowiedź na to pytanie jest oczywista — jasne, że TAK! Nie ma przecież sensu wchodzić w rolę zawodową, która nie przynosi oczekiwanych efektów. Jeśli być menadżerem, to tylko z zespołem, który oprócz pieniędzy daje radość pracy opartą na jego efektywności i rozwoju.


Tak się nie stanie, jeśli nie będziesz każdego dnia wykonywać właściwych czynności pomagających wykreować zespół liderów. Dość łatwo popaść w nieefektywne sposoby działania, które stają się przyzwyczajeniem prowadzącym nas do przeciętnych wyników i niestabilności sprzedaży zespołu.

Pamiętaj, że sukces to nic innego, jak wdrażanie właściwego planu działania. Jeśli wiesz, co robić i jesteś pracowity, to nie musisz się martwić o przyszłość, ponieważ każdego dnia postawisz kolejny krok na drodze do osiągnięcia swoich celów.

Typowe problemy, z jakimi borykają się menadżerowie sprzedaży ubezpieczeń

  • Zbyt mało kandydatów dobrej jakości pojawia się w zespole
  • Duża część nowych osób rezygnuje ze współpracy w pierwszym okresie wdrażania
  • Po początkowym okresie dobrych wyników spada poziom sprzedaży nowego współpracownika
  • Nowi współpracownicy nie realizują wspólnie ustalonych planów działania, pomimo różnych prób motywowania
  • Nowi współpracownicy unikają trudnych czynności, takich jak: telefonowanie do nowych klientów czy pozyskiwanie poleceń na spotkaniach z klientami.

Jeśli chcesz pozbyć się powyższych problemów, to mam dla Ciebie propozycję:

Kurs online:

JAK Z SUKCESEM ZNALEŹĆ I WDROŻYĆ WSPÓŁPRACOWNIKA DO ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO

Ten kurs powstał na kanwie moich wieloletnich doświadczeń i pracy z najlepszymi menadżerami na rynku.


Pomoże Ci nie tylko zatrzymać w zespole nowego współpracownika, ale również przyspieszyć jego rozwój zawodowy i finansowy.

Od dawna zamierzałem stworzyć kurs dla menadżerów, widząc, jak wielu z nich poświęca wiele godzin swojego życia na zbudowanie zespołu marzeń. Tworzenie skutecznego zespołu sprzedaży ubezpieczeń jest o wiele trudniejszym zadaniem niż sprzedaż własna.

Dzieje się tak dlatego, ponieważ skuteczny menadżer to osoba, która musi mieć wiedzę i umiejętności dotyczące wielu obszarów działania, nie tylko zasad sprzedaży, czy znajomości produktów ubezpieczeniowych.

Poprzez ten kurs poznasz od A do Z proces budowania zespołu sprzedaży ubezpieczeń poprzez aktywną rekrutację i profesjonalne wdrażanie nowego współpracownika. Jest to najbardziej obszerny kurs online jaki wydałem w ramach Instytutu Sprzedaży Ubezpieczeń.

Składa się z 33 nagrań wideo (łącznie 10 godzin nagrań), do tego lekcje uzupełnione są obszernymi materiałami PDF, wzorami rozmów i gotowymi narzędziami dotyczącymi rekrutacji i wdrażania nowego współpracownika.

Co zawiera ten kurs

25 lekcji podzielonych na 3 działy tematycznych

10 godzin filmów szkoleniowych i nagranych scenek pokazujących pracę menadżera z nowym współpracownikiem

Materiały szkoleniowe, narzędzia, wzory rozmów w formacie PDF

SZCZEGÓŁOWY SPIS TREŚCI KURSU

1. Metody poszukiwania jakościowych kandydatów

Spis treści

  • Jak określić idealny profil kandydata
  • Jak wykorzystać kontakty własne w rekrutacji
  • Jak prowadzić rozmowy telefoniczne z kandydatami
  • Jak szukać kandydatów wśród przedsiębiorców
  • Jak skutecznie poszukiwać kandydatów poprzez LinkedIn
  • Organizacja procesu rekrutacji

2. Rozmowa rekrutacyjna

Spis treści

  • Rozmowa rekrutacyjna – podstawowe zasady
  • Rozmowa rekrutacyjna – etapy
  • Zastrzeżenia i obiekcje w rozmowie rekrutacyjnej

3. Wdrażanie nowego współpracownika

Spis treści

  • Warunki sukcesu wdrażania nowego współpracownika
  • Jak motywować poprzez zasady współpracy
  • Jak motywować poprzez wartości
  • Jak motywować poprzez cele
  • Motywowanie prowokatywne – droga do większego wpływu na współpracownika
  • Ustalanie personalnego systemu poszukiwania klienta
  • Jak nowy współpracownik ma poszukiwać klientów
  • Jak nauczyć współpracownika rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami
  • Rodzaje celów w procesie wdrażania nowego współpracownika
  • Jak stworzyć ze współpracownikiem praktyczny biznesplan
  • Jak planować działania nowego współpracownika
  • Jak radzić sobie z obawą i poczuciem porażki współpracownika
  • Jak radzić sobie z przekonaniami współpracownika
  • Jak pomóc współpracownikowi uruchomić pożyteczny nawyk w sprzedaży
  • Jak prowadzić spotkania rozwojowe z nowym współpracownikiem
  • Podsumowanie procesu wdrażania

1. Metody poszukiwania jakościowych kandydatów

2. Rozmowa rekrutacyjna

3. Wdrażanie nowego współpracownika

Spis treści

  • Jak określić idealny profil kandydata
  • Jak wykorzystać kontakty własne w rekrutacji
  • Jak prowadzić rozmowy telefoniczne z kandydatami
  • Jak szukać kandydatów wśród przedsiębiorców
  • Jak skutecznie poszukiwać kandydatów poprzez LinkedIn
  • Organizacja procesu rekrutacji

Spis treści

  • Rozmowa rekrutacyjna – podstawowe zasady
  • Rozmowa rekrutacyjna – etapy
  • Zastrzeżenia i obiekcje w rozmowie rekrutacyjnej

Spis treści

  • Warunki sukcesu wdrażania nowego współpracownika
  • Jak motywować poprzez zasady współpracy
  • Jak motywować poprzez wartości
  • Jak motywować poprzez cele
  • Motywowanie prowokatywne – droga do większego wpływu na współpracownika
  • Ustalanie personalnego systemu poszukiwania klienta
  • Jak nowy współpracownik ma poszukiwać klientów
  • Jak nauczyć współpracownika rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami
  • Rodzaje celów w procesie wdrażania nowego współpracownika
  • Jak stworzyć ze współpracownikiem praktyczny biznesplan
  • Jak planować działania nowego współpracownika
  • Jak radzić sobie z obawą i poczuciem porażki współpracownika
  • Jak radzić sobie z przekonaniami współpracownika
  • Jak pomóc współpracownikowi uruchomić pożyteczny nawyk w sprzedaży
  • Jak prowadzić spotkania rozwojowe z nowym współpracownikiem
  • Podsumowanie procesu wdrażania

DODATKOWE MATERIAŁY - SZABLONY, SCENARIUSZE, WZORY...

Jakie korzyści osiągniesz stosując wiedzę z kursu?

Będziesz skutecznie pozyskiwać nowych, jakościowych współpracowników

Zwiększysz kontrolę nad wynikami nowych współpracowników

Zaczniesz kreować liderów sprzedaży, którzy będą podstawą wyników Twojego zespołu

Praca menedżera sprzedaży to bardzo trudny zawód” - słyszę często takie zdanie i całkowicie się z nim zgadzam. Według mnie trudność ta wynika z konieczności posiadania właściwej osobowości, cechy charakteru i umiejętności, żeby kontrolować rozwój zespołu. 

Zdecydowanie praca menadżera sprzedaży ma charakter interdyscyplinarny, musi łączyć w sobie umiejętności sprzedażowe, dobrą organizację czasu, zdolność motywowania innych ludzi i budowania ducha zespołu.

Wielu menadżerów, z którymi rozmawiam, ma poczucie braku panowania nad wynikami sprzedaży, nawet mimo posiadania czasami dużych zespołów. Mówią, że nie wiedzą, co przyniesie kolejny miesiąc.

Czy można to zmienić? Czy jest możliwe stworzenie zespołu, który regularnie sprzedaje ubezpieczenia na satysfakcjonującym poziomie? Nie znam stuprocentowej odpowiedzi na to pytanie.

Wiem jednak, że wiele w pracy menadżera można ulepszyć. Najpoważniejszym błędem, który popełnia większość osób zajmujących się z zarządzaniem sprzedażą ubezpieczeń, jest rekrutowanie, wdrażanie i zarządzanie osobami, które nie mają odpowiednich predyspozycji lub nastawienia

Objawia się to pracą polegającą na wiecznym ciągnięciu za uszy takiej osoby i pobudzaniu jej motywacji.

Jakaż to mordercza praca, ciągle wlewać w dziurawy garnek odpowiednią zawartość. Jeżeli pomnożymy to jeszcze przez kilka lub kilkanaście osób należących do zespołu, to trudno wyobrazić sobie stan zadowolenia menadżera w takiej sytuacji.

Podobna sytuacja występuje w procesie wytwarzania produktów. Tam też przyjmuje się określone założenia dotyczące jakości, rodzaju materiałów i surowców. Jeśli dobierzemy niewłaściwe składniki, to wyprodukujemy przedmiot, który nie spełni oczekiwań klientów.

Dlaczego miałoby być inaczej sytuacji, w której rozważamy czynnik ludzki?

W zespole sprzedaży materiałem i surowcem do produkcji są właśnie charakter i umiejętności ludzi, którymi zarządza menadżer. 

Jeśli poluzuje politykę wprowadzania osób do zespołu i zaakceptuję odchylenia od profilu, który wcześniej sam zdefiniował, to nie powinien się dziwić temu, że tak trudno prowadzi się współpracowników na drodze do sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. 

Droga do sukcesu w roli menadżera

1

Określ profil kandydata

Okazuje się, że wielu menedżerów nigdy nie zdefiniowało profilu idealnego współpracownika. Nie określili cech charakteru, osobowości i dodatkowych elementów, które muszą być spełnione, żeby warto było zainwestować czas w rozwój współpracownika.


Nie mając profilu, rekrutują przypadkowe osoby będące na zakrętach życiowych, które jeszcze dodatkowo trzeba było mocno zachęcać do nawiązania współpracy. Nie powtarzaj tego błędu!!

2

Stwórz skuteczny system poszukiwania kandydatów

Jeśli chcesz zbudować silny zespół, to musisz postawić na ciągłą rekrutację opartą na efektywnym poszukiwaniu kandydatów. Kupowanie i analiza CV nie pomoże Ci w osiągnięciu tego celu.


Trzeba szukać tam, gdzie najczęściej można spotkać osoby mające odpowiednie cechy charakteru i sytuację życiową. Musisz stworzyć system, który w sposób ciągły będzie dostarczał do Twojego zespołu nowych kandydatów właściwej jakości.

3

Określ efektywny model wdrażania

Zmarnowany potencjał nowego współpracownika to chleb powszedni branży ubezpieczeniowej. Proces wdrażania jest tak samo ważny, jak proces rekrutacji. Nowego sprzedawcę ubezpieczeń trzeba „wychować”.


Przede wszystkim musisz skupić się na wybudowaniu najważniejszych nawyków jego codziennej pracy i poradzić sobie z obawami i oporami nowego członka zespołu.


Podstawą tej strategii jest teza – jeśli każdego dnia robisz to, co do ciebie należy, to o wynik się nie martw, pojawi się jako skutek twoich działań.

Ten kurs pomoże Ci przejść z sukcesem te trzy powyższe kroki

Skorzystaj z wiedzy zawartej

w kursie i rozwiń swój zespół

CENA: 647 ZŁ

Cena obejmuje:

  • 25 modułów szkoleniowych
  • Nagrania wideo (10 godzin)
  • Nagrania mp3
  • Materiały szkoleniowe, narzędzia, wzory rozmów w PDF
  • Dożywotni dostęp do kursu
  • Prywatna grupa na Facebooku

100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności

100% Gwarancja satysfakcji

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.

Kto będzie cię uczył?

Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój zespół sprzedażowy.

Z tym kursem ruszysz szybko do przodu

Wiedza, którą pozyskasz, przechodząc kurs, pozwoli przyspieszyć Twój rozwój w roli menadżera zespołu sprzedaży. Oczywiście nie chcę Ci obiecywać, że wystarczy przejść wszystkie lekcje i stanie się cud. 


Sukces zawsze oparty jest na pracowitości i zaangażowaniu. Niestety to nie wystarczy, jeśli nasza aktywność oparta jest na mało skutecznych metodach działania. Wtedy jedyne co osiągamy, to rozczarowanie i frustracja.


Ten kurs może pomóc Ci w efektywnym wykorzystaniu czasu i przyspieszyć Twoją drogę do zespołu marzeń.

Skorzystaj z wiedzy i narzędzi na drodze do sukcesu w roli menadżera

Często zadawane pytania

Po jakim czasie dostęp do kursu wygasa?

Nigdy. Możesz korzystać z kursu tak długo, jak chcesz. Gdybym kiedyś w przyszłości chciał go usunąć, powiadomię cię o tym z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem i dam możliwość pobrania na dysk wszystkich materiałów.

Czy mogę dostać fakturę?

Oczywiście, o ile podasz dane przy zakupie. W tym celu dokonując zakupu, zaznacz pole „Chcę otrzymać fakturę” i wpisz dane firmy. 

Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?

Po opłaceniu kursu użytkownik otrzymuje na podany adres e-mail, swój osobisty login i hasło, oraz link do strony z kursem. Po zalogowaniu się na stronie kursu od razu otrzymuje dostęp do wszystkich lekcji.

Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?

Tak, kurs jest przystosowany do korzystania z niego na wszystkich urządzeniach.

Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?

Po ukończeniu przez Ciebie wszystkich lekcji system automatycznie wygeneruje certyfikat ukończenia kursu i prześle go na Twój adres e-mail w pliku PDF.

Czy muszę mieć już doświadczenie w zarządzaniu zespołem, żeby skorzystać z tego kursu?

Doświadczenie nie jest wymagane. Kurs prowadzi uczestnika od procesu rekrutacji do wdrażania nowych współpracowników i może być doskonałą pomocą w starcie w roli menadżera.

Czy oprócz wiedzy z kursu można zadawać dodatkowe pytania?

Tak, dla uczestników kursu założyłem prywatną grupę na Facebooku, w ramach której odpowiem na wszystkie pytania związane z procesem budowania zespołu sprzedaży ubezpieczeń.

© 2020 Instytut Sprzedaży Ubezpieczeń

>