Co tak naprawdę blokuje Twój sukces w sprzedaży?

Czy borykasz się przynajmniej z jednym z poniższych problemów?

  • W moim kalendarzu występują dni, kiedy nie spotykam nowych klientów.
  • Moje wyniki są sinusoidalne, mam duże różnice w dochodach w poszczególnych miesiącach.
  • Nie mam pomysłu na skuteczne zapełnienie kalendarza spotkaniami z nowymi klientami, a dodatkowo mam wewnętrzne opory związane z ich aktywnym poszukiwaniem.

Cześć, mam na imię Adam. Od 24 lat zajmuję się sposobami zdobywania nowego klienta w ramach sprzedaży ubezpieczeń.

Twoje dochody zależą przede wszystkim od jednej  umiejętności: skutecznego odnajdywania klientów, którzy zgodzą się na rozmowę z Tobą.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, na czym polega prawdziwy sukces w sprzedaży? W pierwszej chwili można pomyśleć o tym, że najważniejsza jest wiedza i dobre rozwiązania. Nic bardziej mylnego. Na rynku istnieją tysiące wspaniałych książek, setki cudownych muzyków, o których nigdy nie dowiedziało się szersze grono. Dlaczego?


Po prostu w biznesie najważniejszym elementem decydującym o sukcesie lub porażce jest Twoja osobista aktywność. W sprzedaży nazywamy ją umiejętnością znalezienia nowego klienta. Jeśli masz z tym problem, to prawdopodobnie nigdy nie poczujesz spokoju i pełnego zadowolenia ze swojej pracy.


Sprzedaż to przede wszystkim statystyka i zasada jest bardzo prosta: Czy więcej rozmów z potencjalnymi klientami, tym większa szansa na sprzedaż. Jeśli nie jesteś do końca pewien, czy naprawdę ma to tak wielki wpływ na Twój sukces, spójrz poniżej na przykład dwóch agentów ubezpieczeniowych pracujących w tym samym oddziale. 

 

Tomek

Średni tygodniowy
potencjał kalendarza (na ile spotkań miał czas):

15

Średnia liczba zrealizowanych spotkań
w tygodniu:

12


Wykorzystanie kalendarza: 

80%


Liczba spotkań w roku
(45 tygodni):

540


Liczba spotkań w ciągu 5 lat:

2700


Skuteczność sprzedażowa 30%, ilość sprzedanych umów w ciągu 5 lat:

810


Średnia prowizja na umowę 1000 zł, zarobiona prowizja:

810000 zł

Michał

Średni tygodniowy
potencjał kalendarza (na ile spotkań miał czas): 

12

Średnia liczba zrealizowanych spotkań
w tygodniu: 

4


Wykorzystanie kalendarza: 

33%


Liczba spotkań w roku
(45 tygodni): 

180


Liczba spotkań w ciągu 5 lat: 

900


Skuteczność sprzedażowa 30%, ilość sprzedanych umów w ciągu 5 lat: 

270


Średnia prowizja na umowę 1000 zł, zarobiona prowizja:

270000 zł

Jak widzisz, różnica w tych dochodach jest ogromna! Tomek zarobił trzy razy więcej niż Michał. Dzięki temu ma tak duży portfel klientów, który daje mu stabilny dochód i nowe szanse sprzedażowe. Statystyki pokazują, że posiadanie jednego tysiąca klientów stabilizuje Twój biznes. I to ty decydujesz, w jakim czasie zbudujesz swoją bazę klientów. Na przykład Michał potrzebowałby na to prawie 15 lat!

Wniosek jest prosty, jeśli chcesz wejść na mistrzowski poziom, musisz skoncentrować się na zapełnianiu swojego kalendarza spotkaniami. Aktywność to Twój priorytet. Na tym powinieneś koncentrować się każdego dnia. Jeśli będziesz mieć dużo spotkań, to nie tylko poprawisz swoje statystyki. Osoby wysoko aktywne zyskują dzięki swojej postawie dodatkowe korzyści.

  • Jeśli każdego dnia spotykasz nowych klientów, to szybko uczysz się sprzedawać i zwiększasz swoją skuteczność.
  • Mając cały czas nowe spotkania, nie jesteś zakładnikiem klientów, którzy wiecznie się zastanawiają. Szybko i odważnie dążysz do tego, aby podjęli decyzję, a jeśli nie jest to możliwe, to skupiasz się na kolejnych osobach.
  • Szybko przełamujesz swoje opory i obawy, które w sprzedaży często zamykają nam wiele dróg do wykorzystania okazji sprzedażowych.

Historia Kamili

Jakiś czas temu Kamila pracowała z laptopem i telefonem w kawiarni. W pewnym momencie zobaczyła, że pojawił się właściciel. Po chwili podeszła do niego i przedstawiła się zawodowo. Spytała, czy mógłby dać jej szansę na przygotowanie dla niego propozycji ubezpieczeniowych.
Rozmówca się zgodził, okazał się, że ma kilka firm, a ta kawiarnia to tylko takie hobby. Po analizie jego ubezpieczeń okazało się, że jego agent delikatnie mówiąc „olewał sprawę”.
Kamila przejęła ubezpieczenia firm, nieruchomości klienta, sześciu samochodów, zrobiła ubezpieczenie na życie. Dodatkowo dla jego dzieci szykowane są przez Kamilę polisy posagowe.


Takie sytuacje ciągle przypominają mi, że problem z brakiem klientów to nic innego, jak brak odwagi. Bo klienci są wokół nas, trzeba tylko po nich sięgnąć. A Ty, odważyłeś się kiedyś podejść do potencjalnego klienta i zagadać?

Chcesz stać się mistrzem sprzedaży? Stwórz swój  Personalny System Poszukiwania Klientów!

W 1995 roku jeden z moich znajomych zadzwonił do mnie i zaprosił mnie na spotkanie, na którym miał być pokazany nowy pomysł na zarabianie pieniędzy. Jak się domyślasz, chodziło o sprzedaż ubezpieczeń na życie. Pomysł mi się spodobał i zdecydowałem się na współpracę z firmą F.M.G. Miałem wtedy 22 lata, większość moich znajomych studiowała, niewiele osób było aktywnych zawodowo. 


Nie miałem wyjścia, musiałem zacząć szukać klientów poza swoim środowiskiem! Trafiłem wtedy na książkę Franka Bettgera, w której opisywał swoją drogę do sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. Uwierzyłem w jego pomysły i podjąłem decyzję, że będę stosował wszystkie jego wskazówki. Jeśli chodzi o poszukiwanie klientów, Frank Bettger miał na to jeden pomysł — POLECENIA


Postawiłem sobie za punkt honoru, że każdego dnia będę pozyskiwał polecenia. Moim celem było zdobycie w każdym tygodniu minimum 30 poleceń. Stworzyłem do tego własną książkę poleceń, którą nosiłem do klientów. Przed spotkaniem  z klientem, siedząc w samochodzie, przygotowywałem się i nastrajałem do tego, aby na spotkaniu skutecznie zbudować relacje z klientem. Tak, tak. Okazało się, że to moje relacje z klientem decydują o tym, czy klient przekaże mi polecenia do swoich znajomych. 


Efektem tych działań było stworzenie własnego systemu zapełniania kalendarza poprzez polecenia. Dzięki temu, w ciągu 5 lat udało mi się ubezpieczyć ponad 600 osób! To udowodniło mi, że jeśli masz dobry system i go realizujesz, to właściwie Twój sukces jest zagwarantowany.


Wystarczy, że skoncentrujesz się na poszukiwaniu nowych klientów, a większość bieżących problemów ze sprzedażą zniknie bezpowrotnie.

W zależności od tego, jaki rodzaj ubezpieczeń sprzedajesz i w jakich warunkach, musisz dobrać taką metodę, która będzie się sprawdzała, to znaczy dawała Ci satysfakcjonujące wyniki.

Proste zasady stworzenia własnego Systemu Poszukiwania Klientów

  • Zaplanuj swój kalendarz
    Ile czasu możesz poświęcić na poszukiwanie klientów uwzględniające wszystkie pozostałe obowiązki? Od odpowiedzi na to pytanie będzie zależało to, jaki sposób powinieneś wybrać. Na przykład telefonowanie na zimno wymaga wielu godzin systematycznej pracy. Kontakt bezpośredni wymaga wyjazdu w teren i poświęcenia na raz solidnego kawałka czasu w ciągu jednego dnia. Mając polecenia, możesz pracować nad nowymi klientami nawet piętnaście minut dziennie i osiągać wymierne efekty.
  • Zastanów się, w ramach której metody poszukiwania klientów czujesz się najlepiej
    Są osoby, które nie cierpią telefonowania i wolą spotykać się z potencjalnymi klientami. Jest też grupa osób, która podczas odwiedzania potencjalnych klientów czuje silny dyskomfort. Ta grupa woli wykorzystać telefon do zdobywania nowych klientów. A jak to wygląda u Ciebie?
  • Ustal cele aktywnościowe
    Największym niebezpieczeństwem jest zachłyśnięcie się początkowymi sukcesami. Taki stan zadowolenia zahamują Twoją aktywność. Po pewnym czasie Twoje wyniki spadną i znowu będziesz wspinać się na właściwy poziom aktywności. Dlatego od samego początku działania naucz się ustalać nie tylko cele wynikowe, ale również aktywnościowe, czyli takie, które określają konkretną ilość aktywności do wykonania na przykład w danym miesiącu, kwartale i roku.

Pamiętaj !!! Łatwiej jest utrzymać właściwą aktywność na polu poszukiwania nowych klientów niż przerywać swoje działanie, a potem uruchamiać się z powrotem.

Jak mogę pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży?

Mam dla Ciebie konkretną propozycję. Dla wszystkich osób, które chcą dokonać przełomu w swoich wynikach, przygotowałem wyjątkowy kurs online, w którym znajdziesz najskuteczniejsze metody poszukiwania klientów przetestowane w wielu sytuacjach przeze mnie i liderów sprzedaży, z którymi współpracuję od wielu lat.

Zwiększysz liczbę spotkań i zapełnisz swój kalendarz nowymi szansami sprzedaży

Wzmocnisz swoją motywację i wytrwałość w poszukiwaniu nowych klientów

Zbudujesz system, który nie tylko będzie skuteczny, ale również zgodny z Twoimi preferencjami

Dlaczego kurs online ma przewagę nad szkoleniem stacjonarnym?

Kursy online często kojarzą się z nudnym e-learningiem. Slajd po slajdzie, dużo tekstu, mało praktyki. Nie zawsze jednak musi tak być. Prawdopodobnie zdarzyło się to, że byłeś również na nudnym i przeteoretyzowanym szkoleniu stacjonarnym. Praca z trenerem oko w oko ma swoje zalety, możesz zadać pytanie i wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami. W obecnym czasach nawet ta przewaga powoli zanika, ponieważ mamy teraz możliwość kontaktu przez internet, na przykład poprzez zamknięte grupy na Facebooku.  

Jakie są zalety kursów online?

  • To ty wybierasz czas, w którym się uczysz. Nie musisz dostosowywać swojego kalendarza do szkolenia.
  • Jeśli poczujesz zmęczenie lub znużenie, w każdej chwili możesz przerwać naukę i wrócić do niej, kiedy nabierzesz sił.
  • Jeśli chcesz wrócić do poszczególnych elementów szkolenia, możesz to zrobić w każdej chwili i przepracować je jeszcze raz. Możesz robić powtórki tak często, aż będziesz mieć poczucie opanowania materiału. Powtórki są podstawą skutecznej nauki, po pierwszym razie zostaje nam w głowie niewiele ponad 15% materiału. Dlatego po jednorazowych szkoleniach stacjonarnych tak niewiele zmienia się w życiu ich uczestników.
  • Łącząc kurs online z możliwością kontaktu z trenerem poprzez e-mail i grupę zamkniętą na Facebooku,  możesz rozwiać swoje wątpliwości i otrzymać dodatkowe wsparcie przez dłuższy okres niż czas trwania szkolenia stacjonarnego.

Kurs dla osób z apetytem na  ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

 Jak stać się mistrzem w poszukiwaniu klientów

Sprzedaż to statystyka. Im więcej klientów spotykasz, tym większa szansa sprzedaży i zadowalającego dochodu. Nie uda Ci się zbudować bazy kilkuset klientów, jeśli Twój kalendarz świeci pustakami. Dlatego przygotowałem dla Ciebie ten kurs. Dzięki niemu i swojej pracy będziesz regularnie zwiększać liczbę spotkań z klientami.


W tym kursie przedstawiam Ci nie tylko skuteczne metody poszukiwania klientów, ale  również pomagam w uporządkowaniu Twoich działań i byciu systematycznym. Na potrzeby tego kursu opracowałem specjalne kotwice pamięciowe, które pomogą Ci wdrożyć nowe pomysły i sposoby pracy.


W tym kursie odnajdziesz pełne spektrum metod poszukiwania klientów w ramach sprzedaży ubezpieczeń.  Dzięki niemu zbudujesz swój Personalny System Poszukiwania Klienta!

Co otrzymasz w ramach kursu

  • 31 lekcji wideo.
  • 113 stron merytorycznych materiałów do wydrukowania.
  • Szereg dodatkowych narzędzi, takich jak: formularze pracy, kotwice pamięciowe, listy klientów itp.
  • 14 filmów nagranych w formie scenek pokazujących praktyczne zastosowanie poszczególnych metod poszukiwania klientów.
  • Dostęp do zamkniętej grupa na Facebooku. W tej grupie odpowiem na wszystkie Twoje pytania.
  • Moje wsparcie poprzez e-mail. Jesteś ze mną w ciągłym kontakcie e-mail. Odpowiadam na Twoje pytania i pomagam w osiągnięciu Twojego celu.

Zawartość merytoryczna kursu

  • 1
    Podstawy tworzenia własnego systemu poszukiwania klientów.
  • 2
    Jak skutecznie pozyskiwać polecenia od klientów.
  • 3
    Jak radzić sobie z emocjami i brakiem systematyczności.
  • 4
    Jakie są zasady kontaktu telefonicznego z klientem.
  • 5
    Jak umawiać spotkania przez telefon z polecenia.
  • 6
    Jak umawiać spotkania przez telefon na zimno w ramach ubezpieczeń grupowych.
  • 7
    Jak skutecznie pozyskiwać klienta poprzez kontakt bezpośredni.
  • 8
    Jak zbudować grupę kooperantów, którzy będą dostarczali klientów.
  • 9
    Jak zdobywać jakościowych klientów poprzez LinkedIn
  • 10
    Jak zdobywać klientów poprzez działania marketingowe
  • 11
    14 filmów nagranych w formie scenek pokazujących praktyczne zastosowanie poszczególnych metod poszukiwania klientów.

Co uczestnicy piszą o kursie

„Klienci naprawdę dają polecenia”

„JAK STAĆ SIĘ MISTRZEM W POSZUKIWANIU KLIENTÓW, to kolejne szkolenie z Adamem Kubickim, które przyczyniło się do pozytywnych zmian w mojej pracy. Ten kurs pomaga zmienić nastawienie do pozyskiwania poleceń.  Zgodnie ze wskazówkami Adama założyłem zeszyt poleceń i zacząłem używać technik przedstawionych w kursie. W ciągu kilku dni udało mi się pozyskać 57 poleceń!!!”

Bogusław Grzanka

„Wreszcie telefon do klienta przestał być moją słabą stroną”

„Każdy z nas ma jakąś bazę ciepłych kontaktów i poleceń, ale boimy się do tych osób zadzwonić, bo »nie czujemy« metod umawiania spotkań, których nas niegdyś nauczono, (a które, jak widzimy w działaniu, bardziej zniechęcają niż zachęcają naszych rozmówców do spotkania). Od dłuższego czasu poszukiwałam czegoś nowego, skutecznego, ale znajdowałam tylko modyfikacje niegdysiejszych sposobów, aż trafiłam na kurs Adama. To, co mnie w nim ujęło i przekonało to prostota, szczerość i skuteczność jego metod. Od razu dały rezultaty. Dlatego cieszę się bardzo, że pojawił się ten kurs i szczerze Wam go polecam.

Joanna Glanowska

Zmień swój sposób poszukiwania klientów na bardziej efektywny i przyjemny w działaniu

Ten kurs to zestaw praktycznych metod i sposobów, które pomogą Ci dotrzeć skutecznie do nowych klientów. Nie zwlekaj i skorzystaj z szansy na zwiększenie swoich wyników sprzedaży.

Basic

Same lekcje wideo


247/197

  •  31 lekcji wideo
  • Dostęp do kursu na 12 miesięcy
Premium

Pełen komplet nagrań i materiałów


399/297

  • 31 lekcji wideo
  • 113 strony materiałów 
  • Dodatkowe formularze pracy, kotwice pamięciowe, listy klientów 
  • 14 dodatkowych wideo scenek 
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku i stałe wsparcie poprzez e-mail
  • Dostęp do kursu na 12 miesięcy

100% Gwarancja Satysfakcji

Bezpieczne płatności

Co sądzą o kursie moi pierwsi testerzy

„Koncepcja krótkich lekcji  wideo to strzał w dziesiątkę”

„Pierwszy kurs Adama miał lekcje, które trwały nawet jedną godzinę. Choć treść była atrakcyjna, trudno mi było znaleźć czas na przejście na raz całej lekcji. W tym kursie lekcje są fajnie podzielone. Większość filmów jest kilku lub kilkunastominutowa i zawiera same konkrety. Dzięki temu łatwiej skoncentrować  się na treści i zapamiętywać to, co najważniejsze”

Piotr

„Materiały pisane są ważne”

„Lekcje wideo są OK. Dla mnie ważnym uzupełnieniem są materiały dołączone do kursu. Uzupełniają treści z kursu. Jeśli chodzi o schematy rozmowy z klientem, trudno od razu zapamiętać je z filmów. Dlatego przeglądając materiały, można je na spokojnie utrwalić”

Monika
Adam Kubicki

Konsultant branży

ubezpieczeniowej

Informacje o autorze kursu

Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Mimo że w kontaktach z klientami coraz bardziej rozpycha się technologia cyfrowa i internet, sprzedaż większości ubezpieczeń wymaga kontaktu z profesjonalnym agentem. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój biznes sprzedażowy.

Dlaczego warto skorzystać z tego kursu?

W każdym zawodzie osoby, które go wykonują, możemy podzielić na trzy grupy: słabi, przeciętni i eksperci. Jeśli rozejrzysz się uważnie dookoła, zauważysz tę prawidłowość dokoła siebie. Mechanik samochodowy, lekarz, prawnik, wszędzie są osoby, które radzą sobie słabo, średnio i świetnie. Między nimi występują różnice podejścia do tego, co robią. Stajesz się ekspertem, nie dlatego, że tego chcesz, ale dlatego, że inwestujesz czas i pieniądze w swój rozwój

U kogo ubezpiecza się klient?

Wiele osób myśli, że klienci będą się u nich ubezpieczali, bo mają ładny strój i wypasioną furę. Nic bardziej mylnego! Mam znajomego, który nie ma prawa jazdy, do klientów jeździ taksówką lub środkiem transportu publicznego, a zarabia bardzo dobrze na sprzedaży ubezpieczeń. Jest jednym z najskuteczniejszych agentów, jakich kiedykolwiek spotkałem. Od lat pracuje na poleceniach i dzięki temu ubezpieczył wiele zamożnych osób w Warszawie.


Kiedyś jeden z moich mentorów powiedział: Jesteś tak dobry, jak liczba książek o biznesie, które przeczytałeś. Wziąłem sobie tę uwagę do serca i od wielu lat regularnie czytam różnych autorów. W uczeniu się jest pewna magia. Podczas słuchania lub czytania kogoś, kto ma w danej materii duże doświadczenie, nie tylko przyswajamy nową wiedzę. Wierzę, że podczas takiego połączenia przenosi się na nas cząstka tej osoby. Zazwyczaj ta najlepsza, bo przecież dając nam swoją wiedzę, autor „sprzedaje nam” to, na czym oparł swój sukces w danej dziedzinie.


Twoja umiejętność docierania do nowego klienta to podstawa Twojego sukcesu! Nie zaniedbuj tego tematu, naucz się skutecznie przyciągać klientów do siebie!

Co zmieni się w Twojej sprzedaży po tym kursie?

Nie ma sensu zdobywać wiedzy, która nie poprawia naszej sytuacji. Dlatego ten kurs stworzony jest w ten sposób, aby już od pierwszych lekcji poprawiła się Twoja sytuacja na polu poszukiwania nowych klientów. Spójrz, co może się zmienić, kiedy posiądziesz nową wiedzę i umiejętności.

Przed kursem

  • Mam opory przed prośbą o polecenia i kontaktem telefonicznym z potencjalnym klientem.
  • Czuję, że moja rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem jest słaba i nieskuteczna.
  • Muszę kupować leady, żeby docierać do nowych klientów.
  • Moje działania na polu poszukiwania klientów są akcyjne.
  • Mam za mało spotkań, żeby na poważnie rozruszać swoją sprzedaż.

Po kursie

  • Radzę sobie świetnie z pozyskiwaniem poleceń, ponieważ wiem, jak to należy robić. 
  • Umiem radzić sobie z emocjami blokującymi moją aktywność.
  • W każdym tygodniu mojej pracy odbywam regularnie spotkania z nowymi klientami.
  • Umiem skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami.
  • Nie boję się wejść do firmy i zagadać do właściciela na temat ubezpieczeń.

Co dostaniesz w ramach kursu

  • Lekcje wideo, które pomogą Ci zwiększyć liczbę spotkań z klientami
  • Materiały pisane, dzięki którym wzmocnisz swoją wiedzę i motywację do działania
  • Dodatkowe narzędzia i arkusze niezbędne do poukładania swojej pracy
  • W wersji PREMIUM dodatkowe nagrania wideo pokazujące praktyczne zastosowanie omawianych technik docierania do klienta
  • W wersji PREMIUM pomagam Ci wdrożyć nowe metody poprzez zamkniętą grupę na Facebooku i kontakt e-mailowy
  • Certyfikat ukończenia kursu dla wersji STANDARD i PREMIUM

100% Gwarancja Satysfakcji

Bezpieczne płatności

100% Gwarancji Satysfakcji

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.

Często zadawane pytania

Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?

Czy, aby skorzystać z kursu, muszę mieć doświadczenie sprzedażowe w ramach sprzedaży ubezpieczeń?

Na jak długo użytkownik otrzymuje dostęp do kursu?

Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?

Czy opłatę za kurs mogę zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?

Na czym będzie polegała zamknięta grupa na Facebooku?


P.S. Koszt tego kursu jest mniejszy niż prowizja z jednej średniej umowy sprzedanej klientowi. Zadaj sobie pytanie, czy jesteś w stanie poświęcić taki wydatek,  aby w ciągu następnych lat ułatwić sobie zdobywanie dziesiątek nowych klientów.

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, kliknij poniższy link.


Adam Kubicki 2019

>