Czy sprzedaż zdalna ubezpieczeń zaniknie po okresie koronawirusa?
Zaczęło się niewinnie. Coś tam w Chinach się stało, na jakimś targu mają problem, ktoś się czymś zaraził. Potem rozlało się na cały świat. Dziś wiemy jedno, niewiele rzeczy potrafi tak wstrząsnąć światem, jak choroba zakaźna.
Okres izolacji wstrząsnął również sprzedażą ubezpieczeń. Większość agentów była przyzwyczajona do kontaktu bezpośredniego z klientem. Sprzedawali korzystając z zasady - zbuduj relacje, a zdobędziesz serce klienta. Odcięci nagle od możliwości spotkań znaleźli się na zupełnie nowej drodze, gdzie króluje SPRZEDAŻ ZDALNA.
Nie wiemy, jak sytuacja się rozwinie. Czy klienci wrócą do dawnych sposobów kontaktu z agentem ubezpieczeniowym? A może część z nich dojdzie do wniosku, że kontakt zdalny jest wygodniejszy i bezpieczniejszy?
Wygrają jak zwykle te osoby, które szybko są w stanie dostosować się do nowych warunków pracy. Elastyczność i umiejętność adaptacji zawsze wygrywa z tradycyjnym podejściem do zmian, które cechuje lęk i niechęć do „nowego”.
Jaka jest Twoja postawa w stosunku do nowych sposobów działania?
Zastanów się przez chwilę nad swoim podejściem do możliwości rozwoju? Czy zawsze korzystasz z nowych ścieżek osiągania celu? Czy charakteryzujesz się otwartością i chęcią rozwoju? Zadbaj o właściwą postawę, to ona daje Ci przewagę nad innymi w Twojej branży.
Co może Ci dać sprzedaż zdalna?
Co stracisz, jeśli nie rozwiniesz sprzedaży zdalnej?
Jak sprytnie ujął to filozof motywacyjny Jim Rohn: „Nie możesz zatrudnić kogoś innego, by zrobił za ciebie twoje pompki”. Jeśli chcesz mieć z nich jakiś pożytek, musisz wykonać je sam. Bez względu na to, o co chodzi — czy o ćwiczenia siłowe lub rozciągające, czy o medytację, czytanie, pogłębianie wiedzy, naukę nowego języka, stworzenie zespołu, ustalenie wymiernych celów, wizualizację sukcesu, powtarzanie afirmacji, czy o praktykowanie nowej umiejętności — ty sam będziesz musiał to zrobić. Nikt inny nie może zrobić tego za ciebie.
Jack Canfield
Prosta zasada osiągania sukcesu w sprzedaży: Bądź proaktywny i pierwszy sięgaj po nowe metody sprzedaży

Pierwowzór lokomotywy parowej skonstruowanej przez Richarda TrevithickaFoto: Wikimedia Commons/dp
216 lat temu, 21 lutego 1804, weszła do regularnej eksploatacji pierwsza lokomotywa parowa. Konstruktorem maszyny był Richard Trevithick. Pociąg przejechał 16 km z Merthyr Tydfil do Abercynon. Ta skromna podróż zwiastowała nadejście nowej ery w historii cywilizacji. Ery stali, pary i pędu.
Wynalazek kolei żelaznej budził początkowo wiele kontrowersji. Budowie kolei parowej sprzeciwiały się przede wszystkim towarzystwa żeglugowe i transportowe. W Wielkiej Brytanii na potrzeby kampanii antykolejowej prowadzonej zarówno w prasie, jak i na terenie Izby Gmin, używano argumentów, które dzisiaj wydają nam się zabawne.
Twierdzono, że przestraszone krowy przestaną jeść trawę i dawać mleko, kury nie będą znosić jaj, a dym z lokomotyw potruje ptaki. Technicy przewidywali, że każdy silniejszy wiatr uniemożliwi jazdę. Ekonomiści przewidywali ogólny kryzys gospodarczy, gdyż brak koni spowoduje nadmiar słomy i siana.
Argumentem przeciwko podróżowaniu pociągami były też obawy o to, że jest to po prostu niezdrowe. Prasa spekulowała o negatywnym wpływie przeciążenia i nadmiernej prędkości na mózgi pasażerów.
W świecie sprzedaży też łatwo popaść w konserwatywny styl myślenia. Nasz mózg tworzy poprzez wieloletnie powtarzanie tych samych myśli i działań określone ścieżki, które budują w nas opór, kiedy nadchodzi nowe. Wymieńmy choćby kilka tradycyjnych podejść do sprzedaży, które często można napotkać, rozmawiając z wieloma agentami:
- Klienci nigdy nie zrezygnują z zakupu ubezpieczenia u agenta na rzecz sprzedaży w Internecie.
- Po co mi moja strona internetowa, klient pozna mnie na spotkaniu i to mu wystarczy.
- Telefon służy do umówienia spotkania, podczas rozmowy telefonicznej nie ma sensu rozwijać rozmowy.
- Rozmowa przez Skype jest sztuczna i nie pozwala budować relacji z klientem.
Można więc powiedzieć, że osoby sprzedające ubezpieczenia dzielą się na dwie grupy. Pierwsza grupa to agenci, którzy jako pierwsi korzystają z wszystkich nowości i są otwarci na naukę i nabywanie nowych umiejętności. Druga grupa reprezentuje konserwatywny styl podejścia do sprzedaży, cechujący się niechęcią do nowych sposobów docierania do klientów i technik prowadzenia procesów sprzedażowych.
Zawsze wygrywa pierwsza grupa! Świat oparty jest na rozwoju i nagradza tych, którzy kręcą się razem z nim. To, że zaprzesz się nogami i rękoma, nie spowoduje, że go zatrzymasz. Jedyne co osiągniesz, to ryzyko tego, że się przewrócisz.
Dlaczego stworzyłem kurs dotyczący zdalnej sprzedaży
Sprzedaż zdalna różni się znacząco od spotkań bezpośrednich. Trudniej zastosować w niej sprzedaż na relacjach, wszelkie błędy komunikacyjne są bardziej widoczne. Podlega własnym zasadom, których stosowanie jest niezbędne, żeby kontakt z klientem zakończył się sukcesem.
W ramach różnych projektów i sprzedaży własnej od dawna rozwijam techniki kontaktu zdalnego z klientem. Oczywiście uczyłem się przede wszystkim na własnych błędach, jak to zwykle bywa. Dziś wiem co robić i czego nie robić, żeby przekonać klienta do korzystania z moich usług w sytuacji rozmowy telefonicznej lub rozmowy on-line.
Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyłam moją decyzję związaną ze stworzeniem kursu, który ma pomagać agentom ubezpieczeniowym w rozwijaniu zdalnej sprzedaży.
Kurs online: Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń
Jakie cele osiągniesz po zastosowaniu wiedzy z kursu
Tradycyjna szkoła często zniechęca do nauki. Dzieje się tak dlatego, że przekazywana wiedza jest głównie teoretyczna, a uczeń czy student nie wiąże z jej zdobywaniem określonego celu, do którego dąży. Ten kurs jest zbiorem praktycznych wskazówek, które od razu możesz zastosować w rozmowach zdalnych z klientami. Jednak korzystanie z niego ma sens tylko wtedy, jeśli chcesz osiągnąć poniższe cele.
- 1Pozyskasz klientów bez ograniczeń geograficznych.
- 2Zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową w rozmowach zdalnych z klientami.
- 3Ułożysz skuteczny plan działania dający stałe dochody ze sprzedaży zdalnej.


Co zawiera ten kurs
25 lekcji podzielonych na 6 działów tematycznych
5 godzin i 30 minut filmów szkoleniowych
Nagrania mp3 i materiały szkoleniowe w PDF
SZCZEGÓŁOWY SPIS TREŚCI KURSU
- 1Organizacja pracy zdalnej z klientami
- 2Komunikacja w sprzedaży zdalnej
- 3Rozmowa zdalna z klientem
- 4Ubezpieczenia grupowe
- 5Indywidualne ubezpieczenia na życie
- 6Ubezpieczenia majątkowe
Skorzystaj z wiedzy zawartej w kursie i rozwiń swoją sprzedaż
CENA KURSU: 247 ZŁ
Cena obejmuje:
- 25 lekcji wideo
- Materiały PDF
- Nagrania mp3
- Dostęp do kursu na 12 miesięcy



100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności



Adam Kubicki
konsultant branży ubezpieczeniowej
Informacje o autorze kursu
Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Mimo że w kontaktach z klientami coraz bardziej rozpycha się technologia cyfrowa i internet, sprzedaż większości ubezpieczeń wymaga kontaktu z profesjonalnym agentem. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój biznes sprzedażowy.
„Obyś żył w ciekawych czasach” - to stare chińskie powiedzenie, które ma dużo wspólnego z obecną sytuacją.
Wiem jednak doskonale, że każde zdarzenie i poważna zmiana ma w sobie mieszankę problemu i szansy. To, czy damy się pogrążyć niesprzyjającym zjawiskom, czy wykorzystamy nowe możliwości, zależy tylko od nas.
Dlatego nasza postawa w stosunku do zmiany jest rzeczą najważniejszą, bazą do poradzenia sobie z nową sytuacją. Czym charakteryzuje się podejście do zmian osób skutecznych? Przede wszystkim koncentrują się na zadawaniu sobie właściwych pytań. Nie są one wcale skomplikowane, wręcz przeciwnie są proste i nastawione na efekty. Najważniejsze z nich brzmi: Co nowego mogę zacząć robić, żeby rozwijać się w danej sytuacji?
Dzisiaj każdy z agentów potrzebuję nowych pomysłów na to, jak pozyskiwać klientów i sprzedawać ubezpieczenia w kontakcie zdalnym. Jeśli chodzi o ubezpieczenia na życie, to na szczęście KNF dał zielone światło i wiele firm ubezpieczeniowych (jeśli nie wszystkie) umożliwia już agentom zawieranie umów na odległość. W ubezpieczeniach majątkowych sprzedaż zdalna jest już od dawna bardzo popularna. Oczywiście w przypadku tych ubezpieczeń rzadko kiedy buduje się potrzebę klienta przez telefon, zazwyczaj jest ona już gotowa, a my musimy znaleźć tylko najlepsze i najtańsze rozwiązanie.
Wierzę jednak głęboko, że praca z potrzebą klienta również może mieć charakter zdalny, zarówno w kontakcie głosowym, jak i wideo. Trzeba tylko zmienić swoje nawyki, nauczyć się nowych narzędzi i umiejętności.
Czy wiedza z kursu wystarczy, żebym rozwinął swoją sprzedaż?
Nie od dziś wiemy, że samo posiadanie wiedzy nie wystarczy. Trzeba być jeszcze osobą aktywną i wykorzystywać każdy dzień na działania sprzedażowe. Mówiono mi kiedyś, że wystarczy być w ciągłym ruchu, a sprzedaż musi się pojawić. Dziś wiem, że to nieprawda. Jeśli moje działania nie będą cechowały się wysoką jakością i profesjonalizmem, to sama aktywność nie wystarczy. Bez odpowiedniej wiedzy i ciągłego rozwijania swoich umiejętności zostaniemy z tyłu i oddamy klientów tym, którzy po prostu są lepsi od nas. Jeśli jesteś osobą, która chce rozwinąć swoją sprzedaż i osiągnąć korzyści wynikające ze zdalnej sprzedaży to rozważ poważnie moją propozycję.


Co dostaniesz w ramach kursu
CENA KURSU: 247 ZŁ

100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności



100% Gwarancja satysfakcji
14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.

Często zadawane pytania
Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?
Czy, aby skorzystać z kursu, muszę mieć doświadczenie sprzedażowe w ramach sprzedaży ubezpieczeń?
Na jak długo użytkownik otrzymuje dostęp do kursu?
Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?
Czy opłatę za kurs mogę zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?
Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?
P.S. Koszt tego kursu jest mniejszy niż prowizja z jednej średniej umowy sprzedanej klientowi. Zadaj sobie pytanie, czy jesteś w stanie poświęcić taki wydatek, aby w ciągu następnych lat ułatwić sobie zdobywanie dziesiątek nowych klientów.
Jeśli odpowiedź brzmi TAK, kliknij poniższy link.
Copyright - Adam Kubicki