Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń

Czy jesteś gotowy na nowe wyzwania sprzedażowe?

Czy sprzedaż zdalna ubezpieczeń zaniknie po okresie koronawirusa?

Zaczęło się niewinnie. Coś tam w Chinach się stało, na jakimś targu mają problem, ktoś się czymś zaraził. Potem rozlało się na cały świat. Dziś wiemy jedno, niewiele rzeczy potrafi tak wstrząsnąć światem, jak choroba zakaźna. 


Okres izolacji wstrząsnął również sprzedażą ubezpieczeń. Większość agentów była przyzwyczajona do kontaktu bezpośredniego z klientem. Sprzedawali korzystając z zasady - zbuduj relacje, a zdobędziesz serce klienta. Odcięci nagle od możliwości spotkań znaleźli się na zupełnie nowej drodze, gdzie króluje SPRZEDAŻ ZDALNA. 


Nie wiemy, jak sytuacja się rozwinie. Czy klienci wrócą do dawnych sposobów kontaktu z agentem ubezpieczeniowym? A może część z nich dojdzie do wniosku, że kontakt zdalny jest wygodniejszy i bezpieczniejszy? 


Wygrają jak zwykle te osoby, które szybko są w stanie dostosować się do nowych warunków pracy. Elastyczność i umiejętność adaptacji zawsze wygrywa z tradycyjnym podejściem do zmian, które cechuje lęk i niechęć do „nowego”.

Jaka jest Twoja postawa w stosunku do nowych sposobów działania?

Zastanów się przez chwilę nad swoim podejściem do możliwości rozwoju? Czy zawsze korzystasz z nowych ścieżek osiągania celu? Czy charakteryzujesz się otwartością i chęcią rozwoju? Zadbaj o właściwą postawę, to ona daje Ci przewagę nad innymi w Twojej branży.

Co może Ci dać sprzedaż zdalna?

  • Oszczędność czasu. Policz ile godzin spędzasz w samochodzie. W ciągu miesiąca może to być nawet 60 godzin. Rozwijając techniki sprzedaży zdalnej możesz w tym samym czasie wykonać więcej aktywności i osiągnąć jeszcze lepszy wyniki finansowy.
  • Możliwość zachęcenia do rozmowy ważnego klienta. Cześć klientów z tzw. wyższej półki zazwyczaj jest zabiegana i niechętna spotkaniu z agentem ubezpieczeniowym. Czasami propozycja rozmowy zdalnej będzie jedyną szansą na przekonanie klienta do swoich usług. 
  • Możliwość zdobywania klientów w całym kraju. Przy sprzedaży zdalnej miejsce zamieszkania klienta nie ma znaczenia. Dzięki temu możesz swobodnie kontaktować się z każdym potencjalnym klientem bez podejmowania ryzyka straty czasu i pieniędzy na przejazd.
  • Więcej wolnego czasu. Sprzedaż zdalna pomoże Ci lepiej zorganizować swój dzień pracy. Dzięki niej więcej czasu możesz spędzić w domu, zajmując się rodziną lub swoimi pasjami.

Co stracisz, jeśli nie rozwiniesz sprzedaży zdalnej?

  • Przewaga konkurencyjna. Jeśli zawęzisz swoje działania tylko i wyłączne do kontaktów bezpośrednich, to możesz stracisz lub mieć większe trudności z pozyskaniem klientów, którzy doceniają oszczędność czasu i mają trudności ze znalezieniem czasu na spotkanie.
  • Nowoczesność w działaniu. Świat idzie do przodu i wszystko się zmienia. Nowe technologie wskazują kierunek, w jakim podążamy, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie. Kto ich unika powoli zostaje z tyłu. Gdzie byś był dzisiaj, jeśli byś się uparł, że nie będziesz używać komputera w pracy?
  • Możliwość zarabiania przy ograniczeniach kontaktu z powodu kolejnego światowego problemu. Takie sytuacje mogą się powtórzyć. Jeśli jedynym sposobem docierania do klientów będzie kontakt zdalny, a ty nie będziesz z niego korzystać, to stracisz całkowicie możliwość sprzedaży!
  • Więcej wolnego czasu. Sprzedaż zdalna pomoże Ci lepiej zorganizować swój dzień pracy. Dzięki niej więcej czasu możesz spędzić w domu, zajmując się rodziną lub swoimi pasjami.

Jak sprytnie ujął to filozof motywacyjny Jim Rohn: „Nie możesz zatrudnić kogoś innego, by zrobił za ciebie twoje pompki”. Jeśli chcesz mieć z nich jakiś pożytek, musisz wykonać je sam. Bez względu na to, o co chodzi — czy o ćwiczenia siłowe lub rozciągające, czy o medytację, czytanie, pogłębianie wiedzy, naukę nowego języka, stworzenie zespołu, ustalenie wymiernych celów, wizualizację sukcesu, powtarzanie afirmacji, czy o praktykowanie nowej umiejętności — ty sam będziesz musiał to zrobić. Nikt inny nie może zrobić tego za ciebie. 

Jack Canfield

Prosta zasada osiągania sukcesu w sprzedaży: Bądź proaktywny i pierwszy sięgaj po nowe metody sprzedaży

Pierwowzór lokomotywy parowej skonstruowanej przez Richarda TrevithickaFoto: Wikimedia Commons/dp

216 lat temu, 21 lutego 1804, weszła do regularnej eksploatacji pierwsza lokomotywa parowa. Konstruktorem maszyny był Richard Trevithick. Pociąg przejechał 16 km z Merthyr Tydfil do Abercynon. Ta skromna podróż zwiastowała nadejście nowej ery w historii cywilizacji. Ery stali, pary i pędu.

Wynalazek kolei żelaznej budził początkowo wiele kontrowersji. Budowie kolei parowej sprzeciwiały się przede wszystkim towarzystwa żeglugowe i transportowe. W Wielkiej Brytanii na potrzeby kampanii antykolejowej prowadzonej zarówno w prasie, jak i na terenie Izby Gmin, używano argumentów, które dzisiaj wydają nam się zabawne. 


Twierdzono, że przestraszone krowy przestaną jeść trawę i dawać mleko, kury nie będą znosić jaj, a dym z lokomotyw potruje ptaki. Technicy przewidywali, że każdy silniejszy wiatr uniemożliwi jazdę. Ekonomiści przewidywali ogólny kryzys gospodarczy, gdyż brak koni spowoduje nadmiar słomy i siana.

Argumentem przeciwko podróżowaniu pociągami były też obawy o to, że jest to po prostu niezdrowe. Prasa spekulowała o negatywnym wpływie przeciążenia i nadmiernej prędkości na mózgi pasażerów.


W świecie sprzedaży też łatwo popaść w konserwatywny styl myślenia. Nasz mózg tworzy poprzez wieloletnie powtarzanie tych samych myśli i działań określone ścieżki, które budują w nas opór, kiedy nadchodzi nowe.  Wymieńmy choćby kilka tradycyjnych podejść do sprzedaży, które często można napotkać, rozmawiając z wieloma agentami:

  • Klienci nigdy nie zrezygnują z zakupu ubezpieczenia u agenta na rzecz sprzedaży w Internecie.
  • Po co mi moja strona internetowa, klient pozna mnie na spotkaniu i to mu wystarczy.
  • Telefon służy do umówienia spotkania, podczas rozmowy telefonicznej nie ma sensu rozwijać rozmowy.
  • Rozmowa przez Skype jest sztuczna i nie pozwala budować relacji z klientem.

Można więc powiedzieć, że osoby sprzedające ubezpieczenia dzielą się na dwie grupy. Pierwsza grupa to agenci, którzy jako pierwsi korzystają z wszystkich nowości i są otwarci na naukę i nabywanie nowych umiejętności. Druga grupa reprezentuje konserwatywny styl podejścia do sprzedaży, cechujący się niechęcią do nowych sposobów docierania do klientów i technik prowadzenia procesów sprzedażowych.

Zawsze wygrywa pierwsza grupa! Świat oparty jest na rozwoju i nagradza tych, którzy kręcą się razem z nim. To, że zaprzesz się nogami i rękoma, nie spowoduje, że go zatrzymasz. Jedyne co osiągniesz, to ryzyko tego, że się przewrócisz.

Dlaczego stworzyłem kurs dotyczący zdalnej sprzedaży

Sprzedaż zdalna różni się znacząco od spotkań bezpośrednich. Trudniej zastosować w niej sprzedaż na relacjach, wszelkie błędy komunikacyjne są bardziej widoczne. Podlega własnym zasadom, których stosowanie jest niezbędne, żeby kontakt z klientem zakończył się sukcesem.


W ramach różnych projektów i sprzedaży własnej od dawna rozwijam techniki kontaktu zdalnego z klientem. Oczywiście uczyłem się przede wszystkim na własnych błędach, jak to zwykle bywa. Dziś wiem co robić i czego nie robić, żeby przekonać klienta do korzystania z moich usług w sytuacji rozmowy telefonicznej lub rozmowy on-line.


Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyłam moją decyzję związaną ze stworzeniem kursu, który ma pomagać agentom ubezpieczeniowym w rozwijaniu zdalnej sprzedaży.

Kurs online: Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń

Jakie cele osiągniesz po zastosowaniu wiedzy z kursu

Tradycyjna szkoła często zniechęca do nauki. Dzieje się tak  dlatego, że przekazywana wiedza jest głównie teoretyczna, a uczeń czy student nie wiąże z jej zdobywaniem określonego celu, do którego dąży. Ten kurs jest zbiorem praktycznych wskazówek, które od razu możesz zastosować w rozmowach zdalnych z klientami. Jednak korzystanie z niego ma sens tylko wtedy, jeśli chcesz osiągnąć poniższe cele.

  1. 1
    Pozyskasz klientów bez ograniczeń geograficznych.
  2. 2
    Zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową w rozmowach zdalnych z klientami.
  3. 3
    Ułożysz skuteczny plan działania dający stałe dochody ze sprzedaży zdalnej.
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ

Co zawiera ten kurs

25 lekcji podzielonych na 6 działów tematycznych

5 godzin i 30 minut filmów szkoleniowych

Nagrania mp3 i materiały szkoleniowe w PDF


SZCZEGÓŁOWY SPIS TREŚCI KURSU

  1. 1
    Organizacja pracy zdalnej z klientami
  • Specyfika sprzedaży zdalnej
  • Na czym oprzeć skuteczny plan działania
  • Jak stworzyć kampanię sprzedaży zdalnej
  1. 2
    Komunikacja w sprzedaży zdalnej
  • Zasady komunikacji w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Czego unikać w rozmowach z klientami
  • Metody wywierania wpływu w sprzedaży zdalnej
  • Zaawansowane metody zadawania pytań w rozmowie zdalnej z klientem
  1. 3
    Rozmowa zdalna z klientem
  • Z jakich etapów składa się proces sprzedaży zdalnej
  • Co wpływa na decyzję klienta
  • Jak przedstawiać korzyści wynikające z ubezpieczenia
  • Czynniki finalizacji sprzedaży ubezpieczenia
  • Metody rozluźnienia atmosfery zdalnego spotkania z klientem
  • Urządzenia do rysowania w sprzedaży zdalnej
  • Pozyskiwanie poleceń w kontakcie zdalnym z klientem
  1. 4
    Ubezpieczenia grupowe
  • Pierwsza rozmowa zdalna
  • Sprzedaż ubezpieczeń grupowych w małych firmach
  1. 5
    Indywidualne ubezpieczenia na życie
  • Jak realizować dosprzedaż z wykorzystaniem bazy klientów
  • Pierwsza rozmowa zdalna
  • Wprowadzenie klienta w analizę potrzeb
  • Pobudzenie emocji zakupowych klienta
  • Jak sprawdzić decyzyjność klienta
  • Zebranie danych do przygotowania oferty
  • Jak skutecznie reagować na obiekcje klienta
  • Jak prezentować rozwiązanie w kontakcie zdalnym z klientem
  1. 6
    Ubezpieczenia majątkowe
  • Pierwsza rozmowa zdalna

Skorzystaj z wiedzy zawartej w kursie i rozwiń swoją sprzedaż

CENA KURSU: 247 ZŁ


Cena obejmuje:

  • 25 lekcji wideo
  • Materiały PDF
  • Nagrania mp3
  • Dostęp do kursu na 12 miesięcy
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ

100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności

Adam Kubicki

konsultant branży ubezpieczeniowej

Informacje o autorze kursu

Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Mimo że w kontaktach z klientami coraz bardziej rozpycha się technologia cyfrowa i internet, sprzedaż większości ubezpieczeń wymaga kontaktu z profesjonalnym agentem. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój biznes sprzedażowy.

„Obyś żył w ciekawych czasach” - to stare chińskie powiedzenie, które ma dużo wspólnego z obecną sytuacją.

Wiem jednak doskonale, że każde zdarzenie i poważna zmiana ma w sobie mieszankę problemu i szansy. To, czy damy się pogrążyć niesprzyjającym zjawiskom, czy wykorzystamy nowe możliwości, zależy tylko od nas.


Dlatego nasza postawa w stosunku do zmiany jest rzeczą najważniejszą, bazą do poradzenia sobie z nową sytuacją. Czym charakteryzuje się podejście do zmian osób skutecznych? Przede wszystkim koncentrują się na zadawaniu sobie właściwych pytań. Nie są one wcale skomplikowane, wręcz przeciwnie są proste i nastawione na efekty. Najważniejsze z nich brzmi: Co nowego mogę zacząć robić, żeby rozwijać się w danej sytuacji?


Dzisiaj każdy z agentów potrzebuję nowych pomysłów na to, jak pozyskiwać klientów i sprzedawać ubezpieczenia w kontakcie zdalnym. Jeśli chodzi o ubezpieczenia na życie, to na szczęście KNF dał zielone światło i wiele firm ubezpieczeniowych (jeśli nie wszystkie) umożliwia już agentom zawieranie umów na odległość. W ubezpieczeniach majątkowych sprzedaż zdalna jest już od dawna bardzo popularna. Oczywiście w przypadku tych ubezpieczeń rzadko kiedy buduje się potrzebę klienta przez telefon, zazwyczaj jest ona już gotowa, a my musimy znaleźć tylko najlepsze i najtańsze rozwiązanie.


Wierzę jednak głęboko, że praca z potrzebą klienta również może mieć charakter zdalny, zarówno w kontakcie głosowym, jak i wideo. Trzeba tylko zmienić swoje nawyki, nauczyć się nowych narzędzi i umiejętności

Czy wiedza z kursu wystarczy, żebym rozwinął swoją sprzedaż? 

Nie od dziś wiemy, że samo posiadanie wiedzy nie wystarczy. Trzeba być jeszcze osobą aktywną i wykorzystywać każdy dzień na działania sprzedażowe. Mówiono mi kiedyś, że wystarczy być w ciągłym ruchu, a sprzedaż musi się pojawić. Dziś wiem, że to nieprawda. Jeśli moje działania nie będą cechowały się wysoką jakością i profesjonalizmem, to sama aktywność nie wystarczy. Bez odpowiedniej wiedzy i ciągłego rozwijania swoich umiejętności zostaniemy z tyłu i oddamy klientów tym, którzy po prostu są lepsi od nas. Jeśli jesteś osobą, która chce rozwinąć swoją sprzedaż i osiągnąć korzyści wynikające ze zdalnej sprzedaży to rozważ poważnie moją propozycję.

Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń
Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń

Co dostaniesz w ramach kursu

  • Lekcje wideo, które pomogą Ci rozwinąć sprzedaż zdalną ubezpieczeń
  • Materiały i prezentację w PDF, dzięki którym wzmocnisz swoją wiedzę i motywację do działania
  • Nagrania lekcji w wersji mp3 umożliwiające utrwalanie wiedzy np. podczas podróży samochodem
  • Certyfikat ukończenia kursu

CENA KURSU: 247 ZŁ

100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności

100% Gwarancja satysfakcji

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.

Często zadawane pytania

Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?

Czy, aby skorzystać z kursu, muszę mieć doświadczenie sprzedażowe w ramach sprzedaży ubezpieczeń?

Na jak długo użytkownik otrzymuje dostęp do kursu?

Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?

Czy opłatę za kurs mogę zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?

Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?


P.S. Koszt tego kursu jest mniejszy niż prowizja z jednej średniej umowy sprzedanej klientowi. Zadaj sobie pytanie, czy jesteś w stanie poświęcić taki wydatek,  aby w ciągu następnych lat ułatwić sobie zdobywanie dziesiątek nowych klientów.

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, kliknij poniższy link.

Copyright - Adam Kubicki

>