Jaka jest Twoja postawa w stosunku do nowych sposobów działania?
Zastanów się przez chwilę nad swoim podejściem do możliwości rozwoju? Czy zawsze korzystasz z nowych ścieżek osiągania celu? Czy charakteryzujesz się otwartością i chęcią rozwoju? Zadbaj o właściwą postawę, to ona daje Ci przewagę nad innymi w Twojej branży.
Co może Ci dać sprzedaż zdalna?
Co stracisz, jeśli nie rozwiniesz sprzedaży zdalnej?
Jak sprytnie ujął to filozof motywacyjny Jim Rohn: „Nie możesz zatrudnić kogoś innego, by zrobił za ciebie twoje pompki”. Jeśli chcesz mieć z nich jakiś pożytek, musisz wykonać je sam. Bez względu na to, o co chodzi — czy o ćwiczenia siłowe lub rozciągające, czy o medytację, czytanie, pogłębianie wiedzy, naukę nowego języka, stworzenie zespołu, ustalenie wymiernych celów, wizualizację sukcesu, powtarzanie afirmacji, czy o praktykowanie nowej umiejętności — ty sam będziesz musiał to zrobić. Nikt inny nie może zrobić tego za ciebie.
Jack Canfield
Prosta zasada osiągania sukcesu w sprzedaży: Bądź proaktywny i pierwszy sięgaj po nowe metody sprzedaży
216 lat temu, 21 lutego 1804, weszła do regularnej eksploatacji pierwsza lokomotywa parowa. Konstruktorem maszyny był Richard Trevithick. Pociąg przejechał 16 km z Merthyr Tydfil do Abercynon. Ta skromna podróż zwiastowała nadejście nowej ery w historii cywilizacji. Ery stali, pary i pędu.
Wynalazek kolei żelaznej budził początkowo wiele kontrowersji. Budowie kolei parowej sprzeciwiały się przede wszystkim towarzystwa żeglugowe i transportowe. W Wielkiej Brytanii na potrzeby kampanii antykolejowej prowadzonej zarówno w prasie, jak i na terenie Izby Gmin, używano argumentów, które dzisiaj wydają nam się zabawne.
Twierdzono, że przestraszone krowy przestaną jeść trawę i dawać mleko, kury nie będą znosić jaj, a dym z lokomotyw potruje ptaki. Technicy przewidywali, że każdy silniejszy wiatr uniemożliwi jazdę. Ekonomiści przewidywali ogólny kryzys gospodarczy, gdyż brak koni spowoduje nadmiar słomy i siana.
Argumentem przeciwko podróżowaniu pociągami były też obawy o to, że jest to po prostu niezdrowe. Prasa spekulowała o negatywnym wpływie przeciążenia i nadmiernej prędkości na mózgi pasażerów.
W świecie sprzedaży też łatwo popaść w konserwatywny styl myślenia. Nasz mózg tworzy poprzez wieloletnie powtarzanie tych samych myśli i działań określone ścieżki, które budują w nas opór, kiedy nadchodzi nowe. Wymieńmy choćby kilka tradycyjnych podejść do sprzedaży, które często można napotkać, rozmawiając z wieloma agentami:
- Klienci nigdy nie zrezygnują z zakupu ubezpieczenia u agenta na rzecz sprzedaży w Internecie.
- Po co mi moja strona internetowa, klient pozna mnie na spotkaniu i to mu wystarczy.
- Telefon służy do umówienia spotkania, podczas rozmowy telefonicznej nie ma sensu rozwijać rozmowy.
- Rozmowa przez Skype jest sztuczna i nie pozwala budować relacji z klientem.
Można więc powiedzieć, że osoby sprzedające ubezpieczenia dzielą się na dwie grupy. Pierwsza grupa to agenci, którzy jako pierwsi korzystają z wszystkich nowości i są otwarci na naukę i nabywanie nowych umiejętności. Druga grupa reprezentuje konserwatywny styl podejścia do sprzedaży, cechujący się niechęcią do nowych sposobów docierania do klientów i technik prowadzenia procesów sprzedażowych.
Zawsze wygrywa pierwsza grupa! Świat oparty jest na rozwoju i nagradza tych, którzy kręcą się razem z nim. To, że zaprzesz się nogami i rękoma, nie spowoduje, że go zatrzymasz. Jedyne co osiągniesz, to ryzyko tego, że się przewrócisz.
Dlaczego stworzyłem kurs dotyczący zdalnej sprzedaży
Sprzedaż zdalna różni się znacząco od spotkań bezpośrednich. Trudniej zastosować w niej sprzedaż na relacjach, wszelkie błędy komunikacyjne są bardziej widoczne. Podlega własnym zasadom, których stosowanie jest niezbędne, żeby kontakt z klientem zakończył się sukcesem.
W ramach różnych projektów i sprzedaży własnej od dawna rozwijam techniki kontaktu zdalnego z klientem. Oczywiście uczyłem się przede wszystkim na własnych błędach, jak to zwykle bywa. Dziś wiem co robić i czego nie robić, żeby przekonać klienta do korzystania z moich usług w sytuacji rozmowy telefonicznej lub rozmowy on-line.
Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyłam moją decyzję związaną ze stworzeniem kursu, który ma pomagać agentom ubezpieczeniowym w rozwijaniu zdalnej sprzedaży.
Kurs online: Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń
Jakie cele osiągniesz po zastosowaniu wiedzy z kursu
Tradycyjna szkoła często zniechęca do nauki. Dzieje się tak dlatego, że przekazywana wiedza jest głównie teoretyczna, a uczeń czy student nie wiąże z jej zdobywaniem określonego celu, do którego dąży. Ten kurs jest zbiorem praktycznych wskazówek, które od razu możesz zastosować w rozmowach zdalnych z klientami. Jednak korzystanie z niego ma sens tylko wtedy, jeśli chcesz osiągnąć poniższe cele.
- 1Pozyskasz klientów bez ograniczeń geograficznych.
- 2Zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową w rozmowach zdalnych z klientami.
- 3Ułożysz skuteczny plan działania dający stałe dochody ze sprzedaży zdalnej.
Co zawiera ten kurs
25 lekcji podzielonych na 6 działów tematycznych
5 godzin i 30 minut filmów szkoleniowych
Nagrania mp3 i materiały szkoleniowe w PDF
SZCZEGÓŁOWY SPIS TREŚCI KURSU
- 1Organizacja pracy zdalnej z klientami
- 2Komunikacja w sprzedaży zdalnej
- 3Rozmowa zdalna z klientem
- 4Ubezpieczenia grupowe
- 5Indywidualne ubezpieczenia na życie
- 6Ubezpieczenia majątkowe
Skorzystaj z wiedzy zawartej w kursie i rozwiń swoją sprzedaż
CENA KURSU: 247 ZŁ
Cena obejmuje:
- 25 lekcji wideo
- Materiały PDF
- Nagrania mp3
- Dostęp do kursu na 12 miesięcy
100% Gwarancja satysfakcji
Bezpieczne płatności
Adam Kubicki
konsultant branży ubezpieczeniowej
Informacje o autorze kursu
Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Mimo że w kontaktach z klientami coraz bardziej rozpycha się technologia cyfrowa i internet, sprzedaż większości ubezpieczeń wymaga kontaktu z profesjonalnym agentem. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój biznes sprzedażowy.
„Obyś żył w ciekawych czasach” - to stare chińskie powiedzenie, które ma dużo wspólnego z obecną sytuacją.
Wiem jednak doskonale, że każde zdarzenie i poważna zmiana ma w sobie mieszankę problemu i szansy. To, czy damy się pogrążyć niesprzyjającym zjawiskom, czy wykorzystamy nowe możliwości, zależy tylko od nas.
Dlatego nasza postawa w stosunku do zmiany jest rzeczą najważniejszą, bazą do poradzenia sobie z nową sytuacją. Czym charakteryzuje się podejście do zmian osób skutecznych? Przede wszystkim koncentrują się na zadawaniu sobie właściwych pytań. Nie są one wcale skomplikowane, wręcz przeciwnie są proste i nastawione na efekty. Najważniejsze z nich brzmi: Co nowego mogę zacząć robić, żeby rozwijać się w danej sytuacji?
Dzisiaj każdy z agentów potrzebuję nowych pomysłów na to, jak pozyskiwać klientów i sprzedawać ubezpieczenia w kontakcie zdalnym. Jeśli chodzi o ubezpieczenia na życie, to na szczęście KNF dał zielone światło i wiele firm ubezpieczeniowych (jeśli nie wszystkie) umożliwia już agentom zawieranie umów na odległość. W ubezpieczeniach majątkowych sprzedaż zdalna jest już od dawna bardzo popularna. Oczywiście w przypadku tych ubezpieczeń rzadko kiedy buduje się potrzebę klienta przez telefon, zazwyczaj jest ona już gotowa, a my musimy znaleźć tylko najlepsze i najtańsze rozwiązanie.
Wierzę jednak głęboko, że praca z potrzebą klienta również może mieć charakter zdalny, zarówno w kontakcie głosowym, jak i wideo. Trzeba tylko zmienić swoje nawyki, nauczyć się nowych narzędzi i umiejętności.
Czy wiedza z kursu wystarczy, żebym rozwinął swoją sprzedaż?
Nie od dziś wiemy, że samo posiadanie wiedzy nie wystarczy. Trzeba być jeszcze osobą aktywną i wykorzystywać każdy dzień na działania sprzedażowe. Mówiono mi kiedyś, że wystarczy być w ciągłym ruchu, a sprzedaż musi się pojawić. Dziś wiem, że to nieprawda. Jeśli moje działania nie będą cechowały się wysoką jakością i profesjonalizmem, to sama aktywność nie wystarczy. Bez odpowiedniej wiedzy i ciągłego rozwijania swoich umiejętności zostaniemy z tyłu i oddamy klientów tym, którzy po prostu są lepsi od nas. Jeśli jesteś osobą, która chce rozwinąć swoją sprzedaż i osiągnąć korzyści wynikające ze zdalnej sprzedaży to rozważ poważnie moją propozycję.
Co dostaniesz w ramach kursu
CENA KURSU: 247 ZŁ
100% Gwarancja satysfakcji
Bezpieczne płatności
100% Gwarancja satysfakcji
14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.
Często zadawane pytania
Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?
Czy, aby skorzystać z kursu, muszę mieć doświadczenie sprzedażowe w ramach sprzedaży ubezpieczeń?
Na jak długo użytkownik otrzymuje dostęp do kursu?
Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?
Czy opłatę za kurs mogę zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?
Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?
P.S. Koszt tego kursu jest mniejszy niż prowizja z jednej średniej umowy sprzedanej klientowi. Zadaj sobie pytanie, czy jesteś w stanie poświęcić taki wydatek, aby w ciągu następnych lat ułatwić sobie zdobywanie dziesiątek nowych klientów.
Jeśli odpowiedź brzmi TAK, kliknij poniższy link.
Copyright - Adam Kubicki