Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń

Czy jesteś gotowy na nowe wyzwania sprzedażowe?

Jaka jest Twoja postawa w stosunku do nowych sposobów działania?

Zastanów się przez chwilę nad swoim podejściem do możliwości rozwoju? Czy zawsze korzystasz z nowych ścieżek osiągania celu? Czy charakteryzujesz się otwartością i chęcią rozwoju? Zadbaj o właściwą postawę, to ona daje Ci przewagę nad innymi w Twojej branży.

Co może Ci dać sprzedaż zdalna?

  • Oszczędność czasu. Policz ile godzin spędzasz w samochodzie. W ciągu miesiąca może to być nawet 60 godzin. Rozwijając techniki sprzedaży zdalnej możesz w tym samym czasie wykonać więcej aktywności i osiągnąć jeszcze lepszy wyniki finansowy.
  • Możliwość zachęcenia do rozmowy ważnego klienta. Cześć klientów z tzw. wyższej półki zazwyczaj jest zabiegana i niechętna spotkaniu z agentem ubezpieczeniowym. Czasami propozycja rozmowy zdalnej będzie jedyną szansą na przekonanie klienta do swoich usług. 
  • Możliwość zdobywania klientów w całym kraju. Przy sprzedaży zdalnej miejsce zamieszkania klienta nie ma znaczenia. Dzięki temu możesz swobodnie kontaktować się z każdym potencjalnym klientem bez podejmowania ryzyka straty czasu i pieniędzy na przejazd.
  • Więcej wolnego czasu. Sprzedaż zdalna pomoże Ci lepiej zorganizować swój dzień pracy. Dzięki niej więcej czasu możesz spędzić w domu, zajmując się rodziną lub swoimi pasjami.

Co stracisz, jeśli nie rozwiniesz sprzedaży zdalnej?

  • Przewaga konkurencyjna. Jeśli zawęzisz swoje działania tylko i wyłączne do kontaktów bezpośrednich, to możesz stracisz lub mieć większe trudności z pozyskaniem klientów, którzy doceniają oszczędność czasu i mają trudności ze znalezieniem czasu na spotkanie.
  • Nowoczesność w działaniu. Świat idzie do przodu i wszystko się zmienia. Nowe technologie wskazują kierunek, w jakim podążamy, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie. Kto ich unika powoli zostaje z tyłu. Gdzie byś był dzisiaj, jeśli byś się uparł, że nie będziesz używać komputera w pracy?
  • Możliwość zarabiania przy ograniczeniach kontaktu z powodu kolejnego światowego problemu. Takie sytuacje mogą się powtórzyć. Jeśli jedynym sposobem docierania do klientów będzie kontakt zdalny, a ty nie będziesz z niego korzystać, to stracisz całkowicie możliwość sprzedaży!
  • Więcej wolnego czasu. Sprzedaż zdalna pomoże Ci lepiej zorganizować swój dzień pracy. Dzięki niej więcej czasu możesz spędzić w domu, zajmując się rodziną lub swoimi pasjami.

Jak sprytnie ujął to filozof motywacyjny Jim Rohn: „Nie możesz zatrudnić kogoś innego, by zrobił za ciebie twoje pompki”. Jeśli chcesz mieć z nich jakiś pożytek, musisz wykonać je sam. Bez względu na to, o co chodzi — czy o ćwiczenia siłowe lub rozciągające, czy o medytację, czytanie, pogłębianie wiedzy, naukę nowego języka, stworzenie zespołu, ustalenie wymiernych celów, wizualizację sukcesu, powtarzanie afirmacji, czy o praktykowanie nowej umiejętności — ty sam będziesz musiał to zrobić. Nikt inny nie może zrobić tego za ciebie. 

Jack Canfield

Prosta zasada osiągania sukcesu w sprzedaży: Bądź proaktywny i pierwszy sięgaj po nowe metody sprzedaży

Pierwowzór lokomotywy parowej skonstruowanej przez Richarda TrevithickaFoto: Wikimedia Commons/dp

216 lat temu, 21 lutego 1804, weszła do regularnej eksploatacji pierwsza lokomotywa parowa. Konstruktorem maszyny był Richard Trevithick. Pociąg przejechał 16 km z Merthyr Tydfil do Abercynon. Ta skromna podróż zwiastowała nadejście nowej ery w historii cywilizacji. Ery stali, pary i pędu.

Wynalazek kolei żelaznej budził początkowo wiele kontrowersji. Budowie kolei parowej sprzeciwiały się przede wszystkim towarzystwa żeglugowe i transportowe. W Wielkiej Brytanii na potrzeby kampanii antykolejowej prowadzonej zarówno w prasie, jak i na terenie Izby Gmin, używano argumentów, które dzisiaj wydają nam się zabawne. 


Twierdzono, że przestraszone krowy przestaną jeść trawę i dawać mleko, kury nie będą znosić jaj, a dym z lokomotyw potruje ptaki. Technicy przewidywali, że każdy silniejszy wiatr uniemożliwi jazdę. Ekonomiści przewidywali ogólny kryzys gospodarczy, gdyż brak koni spowoduje nadmiar słomy i siana.

Argumentem przeciwko podróżowaniu pociągami były też obawy o to, że jest to po prostu niezdrowe. Prasa spekulowała o negatywnym wpływie przeciążenia i nadmiernej prędkości na mózgi pasażerów.


W świecie sprzedaży też łatwo popaść w konserwatywny styl myślenia. Nasz mózg tworzy poprzez wieloletnie powtarzanie tych samych myśli i działań określone ścieżki, które budują w nas opór, kiedy nadchodzi nowe.  Wymieńmy choćby kilka tradycyjnych podejść do sprzedaży, które często można napotkać, rozmawiając z wieloma agentami:

  • Klienci nigdy nie zrezygnują z zakupu ubezpieczenia u agenta na rzecz sprzedaży w Internecie.
  • Po co mi moja strona internetowa, klient pozna mnie na spotkaniu i to mu wystarczy.
  • Telefon służy do umówienia spotkania, podczas rozmowy telefonicznej nie ma sensu rozwijać rozmowy.
  • Rozmowa przez Skype jest sztuczna i nie pozwala budować relacji z klientem.

Można więc powiedzieć, że osoby sprzedające ubezpieczenia dzielą się na dwie grupy. Pierwsza grupa to agenci, którzy jako pierwsi korzystają z wszystkich nowości i są otwarci na naukę i nabywanie nowych umiejętności. Druga grupa reprezentuje konserwatywny styl podejścia do sprzedaży, cechujący się niechęcią do nowych sposobów docierania do klientów i technik prowadzenia procesów sprzedażowych.

Zawsze wygrywa pierwsza grupa! Świat oparty jest na rozwoju i nagradza tych, którzy kręcą się razem z nim. To, że zaprzesz się nogami i rękoma, nie spowoduje, że go zatrzymasz. Jedyne co osiągniesz, to ryzyko tego, że się przewrócisz.

Dlaczego stworzyłem kurs dotyczący zdalnej sprzedaży

Sprzedaż zdalna różni się znacząco od spotkań bezpośrednich. Trudniej zastosować w niej sprzedaż na relacjach, wszelkie błędy komunikacyjne są bardziej widoczne. Podlega własnym zasadom, których stosowanie jest niezbędne, żeby kontakt z klientem zakończył się sukcesem.


W ramach różnych projektów i sprzedaży własnej od dawna rozwijam techniki kontaktu zdalnego z klientem. Oczywiście uczyłem się przede wszystkim na własnych błędach, jak to zwykle bywa. Dziś wiem co robić i czego nie robić, żeby przekonać klienta do korzystania z moich usług w sytuacji rozmowy telefonicznej lub rozmowy on-line.


Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyłam moją decyzję związaną ze stworzeniem kursu, który ma pomagać agentom ubezpieczeniowym w rozwijaniu zdalnej sprzedaży.

Kurs online: Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń

Jakie cele osiągniesz po zastosowaniu wiedzy z kursu

Tradycyjna szkoła często zniechęca do nauki. Dzieje się tak  dlatego, że przekazywana wiedza jest głównie teoretyczna, a uczeń czy student nie wiąże z jej zdobywaniem określonego celu, do którego dąży. Ten kurs jest zbiorem praktycznych wskazówek, które od razu możesz zastosować w rozmowach zdalnych z klientami. Jednak korzystanie z niego ma sens tylko wtedy, jeśli chcesz osiągnąć poniższe cele.

  1. 1
    Pozyskasz klientów bez ograniczeń geograficznych.
  2. 2
    Zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową w rozmowach zdalnych z klientami.
  3. 3
    Ułożysz skuteczny plan działania dający stałe dochody ze sprzedaży zdalnej.
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ

Co zawiera ten kurs

25 lekcji podzielonych na 6 działów tematycznych

5 godzin i 30 minut filmów szkoleniowych

Nagrania mp3 i materiały szkoleniowe w PDF


SZCZEGÓŁOWY SPIS TREŚCI KURSU

  1. 1
    Organizacja pracy zdalnej z klientami
  • Specyfika sprzedaży zdalnej
  • Na czym oprzeć skuteczny plan działania
  • Jak stworzyć kampanię sprzedaży zdalnej
  1. 2
    Komunikacja w sprzedaży zdalnej
  • Zasady komunikacji w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Czego unikać w rozmowach z klientami
  • Metody wywierania wpływu w sprzedaży zdalnej
  • Zaawansowane metody zadawania pytań w rozmowie zdalnej z klientem
  1. 3
    Rozmowa zdalna z klientem
  • Z jakich etapów składa się proces sprzedaży zdalnej
  • Co wpływa na decyzję klienta
  • Jak przedstawiać korzyści wynikające z ubezpieczenia
  • Czynniki finalizacji sprzedaży ubezpieczenia
  • Metody rozluźnienia atmosfery zdalnego spotkania z klientem
  • Urządzenia do rysowania w sprzedaży zdalnej
  • Pozyskiwanie poleceń w kontakcie zdalnym z klientem
  1. 4
    Ubezpieczenia grupowe
  • Pierwsza rozmowa zdalna
  • Sprzedaż ubezpieczeń grupowych w małych firmach
  1. 5
    Indywidualne ubezpieczenia na życie
  • Jak realizować dosprzedaż z wykorzystaniem bazy klientów
  • Pierwsza rozmowa zdalna
  • Wprowadzenie klienta w analizę potrzeb
  • Pobudzenie emocji zakupowych klienta
  • Jak sprawdzić decyzyjność klienta
  • Zebranie danych do przygotowania oferty
  • Jak skutecznie reagować na obiekcje klienta
  • Jak prezentować rozwiązanie w kontakcie zdalnym z klientem
  1. 6
    Ubezpieczenia majątkowe
  • Pierwsza rozmowa zdalna

Skorzystaj z wiedzy zawartej w kursie i rozwiń swoją sprzedaż

CENA KURSU: 247 ZŁ


Cena obejmuje:

  • 25 lekcji wideo
  • Materiały PDF
  • Nagrania mp3
  • Dostęp do kursu na 12 miesięcy
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ
JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ SPRZEDAŻ ZDALNĄ UBEZPIECZEŃ

100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności

Adam Kubicki

konsultant branży ubezpieczeniowej

Informacje o autorze kursu

Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Mimo że w kontaktach z klientami coraz bardziej rozpycha się technologia cyfrowa i internet, sprzedaż większości ubezpieczeń wymaga kontaktu z profesjonalnym agentem. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój biznes sprzedażowy.

„Obyś żył w ciekawych czasach” - to stare chińskie powiedzenie, które ma dużo wspólnego z obecną sytuacją.

Wiem jednak doskonale, że każde zdarzenie i poważna zmiana ma w sobie mieszankę problemu i szansy. To, czy damy się pogrążyć niesprzyjającym zjawiskom, czy wykorzystamy nowe możliwości, zależy tylko od nas.


Dlatego nasza postawa w stosunku do zmiany jest rzeczą najważniejszą, bazą do poradzenia sobie z nową sytuacją. Czym charakteryzuje się podejście do zmian osób skutecznych? Przede wszystkim koncentrują się na zadawaniu sobie właściwych pytań. Nie są one wcale skomplikowane, wręcz przeciwnie są proste i nastawione na efekty. Najważniejsze z nich brzmi: Co nowego mogę zacząć robić, żeby rozwijać się w danej sytuacji?


Dzisiaj każdy z agentów potrzebuję nowych pomysłów na to, jak pozyskiwać klientów i sprzedawać ubezpieczenia w kontakcie zdalnym. Jeśli chodzi o ubezpieczenia na życie, to na szczęście KNF dał zielone światło i wiele firm ubezpieczeniowych (jeśli nie wszystkie) umożliwia już agentom zawieranie umów na odległość. W ubezpieczeniach majątkowych sprzedaż zdalna jest już od dawna bardzo popularna. Oczywiście w przypadku tych ubezpieczeń rzadko kiedy buduje się potrzebę klienta przez telefon, zazwyczaj jest ona już gotowa, a my musimy znaleźć tylko najlepsze i najtańsze rozwiązanie.


Wierzę jednak głęboko, że praca z potrzebą klienta również może mieć charakter zdalny, zarówno w kontakcie głosowym, jak i wideo. Trzeba tylko zmienić swoje nawyki, nauczyć się nowych narzędzi i umiejętności

Czy wiedza z kursu wystarczy, żebym rozwinął swoją sprzedaż? 

Nie od dziś wiemy, że samo posiadanie wiedzy nie wystarczy. Trzeba być jeszcze osobą aktywną i wykorzystywać każdy dzień na działania sprzedażowe. Mówiono mi kiedyś, że wystarczy być w ciągłym ruchu, a sprzedaż musi się pojawić. Dziś wiem, że to nieprawda. Jeśli moje działania nie będą cechowały się wysoką jakością i profesjonalizmem, to sama aktywność nie wystarczy. Bez odpowiedniej wiedzy i ciągłego rozwijania swoich umiejętności zostaniemy z tyłu i oddamy klientów tym, którzy po prostu są lepsi od nas. Jeśli jesteś osobą, która chce rozwinąć swoją sprzedaż i osiągnąć korzyści wynikające ze zdalnej sprzedaży to rozważ poważnie moją propozycję.

Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń
Jak skutecznie rozwijać sprzedaż zdalną ubezpieczeń

Co dostaniesz w ramach kursu

  • Lekcje wideo, które pomogą Ci rozwinąć sprzedaż zdalną ubezpieczeń
  • Materiały i prezentację w PDF, dzięki którym wzmocnisz swoją wiedzę i motywację do działania
  • Nagrania lekcji w wersji mp3 umożliwiające utrwalanie wiedzy np. podczas podróży samochodem
  • Certyfikat ukończenia kursu

CENA KURSU: 247 ZŁ

100% Gwarancja satysfakcji

Bezpieczne płatności

100% Gwarancja satysfakcji

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.

Często zadawane pytania

Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?

Czy, aby skorzystać z kursu, muszę mieć doświadczenie sprzedażowe w ramach sprzedaży ubezpieczeń?

Na jak długo użytkownik otrzymuje dostęp do kursu?

Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?

Czy opłatę za kurs mogę zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?

Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?


P.S. Koszt tego kursu jest mniejszy niż prowizja z jednej średniej umowy sprzedanej klientowi. Zadaj sobie pytanie, czy jesteś w stanie poświęcić taki wydatek,  aby w ciągu następnych lat ułatwić sobie zdobywanie dziesiątek nowych klientów.

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, kliknij poniższy link.

Copyright - Adam Kubicki

>