Sukcesja i ubezpieczanie przedsiębiorców krok po kroku

KURS ONLINE DLA PRZYSZŁYCH LIDERÓW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE

Sięgnij po wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie rozmawiać z przedsiębiorcami

10

godzin nagrań wideo

91

stron merytorycznej treści

4

interaktywne testy wiedzy

4

ćwiczenia typu case sudy

Udało się !!! Po sześciu miesiącach telefonowania wreszcie umówiłeś się z klientem. Pan prezes zaprosił Cię na spotkanie i dał ci 30 minut. Siedzisz w sekretariacie i czekasz na spotkanie z klientem. Spocone ręce, podwyższone ciśnienie, w głowie odgrywasz nauczone kwestie. Czym mogę go zainteresować? Co zrobię, kiedy powie, że jest już zabezpieczony? Jak zacząć rozmowę?

Ten kurs przygotowałem z myślą o takiej sytuacji. Jeśli zainwestujesz swój czas i energię w wiedzę, którą przekazują poszczególne lekcje, już nigdy nie doświadczysz niepewności i braku pomysłu na rozmowę z klientem przedsiębiorcą. Nabierzesz pewności siebie i umiejętności wpływania na decyzję zamożnych klientów.

Dzięki przyswojonej wiedzy, podczas spotkania handlowego, szybko odkryjesz potencjalne problemy klienta biznesowego, których sam nie jest świadom. Dzięki temu będziesz mieć szansę na zawieranie umów ubezpieczenia ze składkami sięgającymi często kilka tysięcy złotych miesięcznie.

Cele, które osiągniesz dzięki uczestniczeniu w kursie

Zmienisz segment klientów

Poznasz skuteczne modele rozmowy z klientem prowadzącym firmę i dzięki temu pozyskasz zamożnych klientów

Zwiększysz swoje dochody

W wyniku profesjonalnego badania potrzeb klienta wskażesz przedsiębiorcy zagrożenia i pozyskasz od niego wysokie składki

Staniesz się liderem sprzedaży

Zwiększysz swoje obroty i dzięki temu staniesz się liderem sprzedaży w swojej firmie

Pozyskasz jakościowe polecenia

Zrobisz pozytywne wrażenie na kliencie, które pomoże Ci pozyskać od niego jakościowe polecenia i rekomendacje

Ten kurs jest przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych zwiększaniem dochodu poprzez zmianę segmentu klientów

Tematy poruszane na kursie

1

Zagadnienia prawne związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw

2

Modele sprzedażowe obejmujące rozmowy z różnymi kategoriami klientów biznesowych

3

Sposoby ubezpieczania przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą

4

Tworzenie rozwiązań dotyczących wzajemnego ubezpieczenia wspólników w spółkach osobowych i kapitałowych

5

Sposoby umawiania spotkań i pozyskiwania klientów biznesowych do rozmów sprzedażowych

Skorzystaj z kursu i rozwiń swoją sprzedaż


Zawartość kursu

  • Dziesięć godzin lekcji wideo
  • Prezentacje multimedialne
  • Materiały pisane • zagadnienia prawne • techniki rozmów z klientami • formularze przydatne do analizy potrzeb klientów biznesowych • opisy przykładów klientów • ćwiczenia typu case study • wzory umów spółek
  • Interaktywne testy wiedzy z punktacją
  • Nagrania lekcji w wersji audio

Struktura kursu

Zapoznaj się z opisem poszczególnych modułów

1

Model rozmowy handlowej z przedsiębiorcą

Podczas kursu poznasz: czynniki wpływające na finalizację sprzedaży, nauczysz się zadawania właściwych pytań zależnych od rodzaju przedsiębiorstwa klienta i rozwiniesz umiejętność pobudzania niepokoju oraz potrzeby ochrony. Dostaniesz gotowe wzorce komunikacji z klientem i poukładany proces rozmowy

2

Klient prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą

Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz podczas kursu, skutecznie poprowadzisz rozmowę z klientem prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą. Rozbudowana analiza potrzeb pozwoli Ci zwrócić uwagę klienta na zagrożenia wynikające ze śmierci właściciela firmy. Zaskoczysz klienta profesjonalizmem i wiedzą prawną wykraczającą poza wiedzę klienta.

3

Klient prowadzący spółkę cywilną

Poznasz zasady funkcjonowania spółki cywilnej oraz potencjalne zagrożenia wynikające ze śmierci jednego ze wspólników. Nauczysz się skutecznej rozmowy opartej na zagadnieniach prawnych, proceduralnych i behawioralnych. Zdobędziesz wiedzę o tym, jakie rozwiązanie zaproponować i jak je połączyć ze zmianami w umowie spółki, testamentach i sposobach zarządzania firmą.

4

Klient prowadzący spółkę jawną

Dowiesz się, na czym polega funkcjonowanie spółki jawnej i co dzieje się w przypadku śmierci wspólnika. Nauczysz się zaskakiwać klienta informacjami, które wzbudzą jego niepokój i chęć dalszej rozmowy. Zdobędziesz wiedzę o tym, jak profesjonalnie przygotować propozycję rozwiązania i jak przeprowadzić cały proces zawierania umów i modyfikacji zapisów w umowie spółki.

5

Klient prowadzący spółkę z o.o.

Po przyswojeniu wiedzy z kursu będziesz dla wspólnika spółki z o.o. silnym partnerem w rozmowie. Nauczysz się szybko analizować sytuację spółki, wskazywać potencjalne problemy i zagrożenia oraz proponować skuteczne rozwiązania zabezpieczające przyszłość firmy i wspólników w sytuacji śmierci jednego z nich. Wykorzystując zapisy umowy spółki i wiedzę dotyczącą zasad funkcjonowania spółki z o.o. zdobędziesz zainteresowanie klienta.

6

Pozyskiwanie klientów firmowych poprzez rozmowę telefoniczną

Jeśli nie masz własnej bazy klientów biznesowych, stoi przed Tobą trudne zadanie. Ten moduł poświęcony jest umawianiu klientów biznesowych na spotkanie. Moduł zawiera: zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej, sposobu umawiania spotkań z polecenia, sposobu pozyskiwania klienta biznesowego z zimnego rynku. Dodatkowo przygotowałem dla Ciebie dokument ze wzorami rozmów telefonicznych i przykładami treści e-mail.

Przykładowe obrazy z kursu

Zacznij już od dzisiaj zwiększać swój profesjonalizm w sprzedaży ubezpieczeń na życie

Cena kursu

397 zł


  • Lekcje wideo
  • Samouczki
  • Interaktywne testy
  • Przykłady klientów
  • Dostęp do kursu przez 12 miesięcy (przedłużenie kursu na kolejny rok z 75% zagwarantowanym rabatem)

100% Gwarancja Satysfakcji

Bezpieczne płatności

Co mówią o kursie jego uczestnicy

Adrian Pastuszak

Dyrektor sprzedaży

Chciałem podzielić się moim doświadczeniem z postępów doradztwa z zakresu sukcesji i podziękować Panu za fundamenty nabytej wiedzy z sukcesji. Systematycznie zagadywałem szefów firm o ryzyka związane z ubezpieczeniami na życie i dzięki szkoleniu trafiłem na potrzebę, możliwości i chęć klienta w tym temacie. Jeszcze raz dziękuję za Pana szkolenie i życzę dużo sukcesów na drodze szkoleniowo-edukacyjnej

Robert Ladorudzki

Doradca ubezpieczeniowy MDRT

Szkolenie Adama Kubickiego pokazało nam jak jeszcze wiele można nauczyć się, by skuteczniej docierać do świadomości klienta, szczególnie biznesowego. Szkolenie daje bardzo dużo wiedzy z zakresu działania spółek oraz konsekwencji prawnych wynikających ze śmierci wspólnika spółki. W naszym zespole zadziałało, jeszcze bardziej wzmocniło poczucie ważności misji, jaką pełnimy dla społeczeństwa. Szczerze polecamy

Ivan Kravchenko

Ekspert ubezpieczeniowy

Dobre szkolenie poznaje się po tym, co wydarzy się po jego zakończeniu. Ja już następnego dnia zabezpieczyłam krzyżowo wspólników spółki cywilnej. Po wielu już rozmowach z przedsiębiorcami widzę, jak dużo jest do zrobienia w tym temacie.

Dlaczego klient przedsiębiorca?


Klient biznesowy daje Ci duże szanse na prawdziwy rozwój

Osiąganie dochodu w sprzedaży ubezpieczeń nie jest oparte tylko na pozytywnym nastawieniu i wzmożonej aktywności. Ważnym czynnikiem są możliwości finansowe Twojego potencjalnego klienta.


Klient prowadzący firmę ma statystycznie większe dochody, niż klient pracujący na etacie. Jednak oprócz większych zarobków ma również większe ryzyka związane z prowadzeniem firmy. Jednocześnie jest nieufny i nie widzi potencjalnych zagrożeń. 


Tylko doradca „uzbrojony” w konkretną wiedzę i umiejętności jest w stanie ubezpieczyć takiego klienta!

Bodo Schafer

-trener finansowy-

Podejmuj decyzje w ten sposób, żebyś w trzy lata stał się ekspertem w swojej dziedzinie. Nie prowadź biznesu z myślą o klientach, których masz, lecz z myślą o klientach, których chcesz pozyskać

100% Gwarancja satysfakcji

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Jesteś całkowicie zabezpieczony przez 100% Gwarancji Satysfakcji. Jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań lub nie da Ci żadnego efektu w Twojej pracy, to daj mi znać, a zwrócę ci kwotę, którą wydałeś na zakup tego kursu.

Pytania i odpowiedzi 

Czy, aby skorzystać z kursu, muszę mieć wiedzę dotyczącą zagadnień prawnych i doświadczenie sprzedażowe?

Do kursu może przystąpić każda osoba, nawet doradca, który dopiero zaczyna sprzedawać ubezpieczenia na życie.

Jak wygląda proces uruchamiania dostępu do kursu?

Po opłaceniu kursu użytkownik otrzymuje na podany adres e-mail, swój osobisty login i hasło, oraz link do strony z kursem. Po zalogowaniu się na stronie kursu od razu otrzymuje dostęp do wszystkich lekcji.

Na jak długo użytkownik otrzymuje dostęp do kursu?

Po opłaceniu kursu dostęp do treści będzie otwarty przez 12 miesięcy od daty zakupu. Po tym czasie, jeśli użytkownik będzie chciał przedłużyć dostęp, będzie to możliwe za dodatkową opłatą (25% ceny podstawowej).

Czy mogę korzystać z kursu na smartfonie lub tablecie?

Tak, kurs jest przystosowany do korzystania z niego na wszystkich urządzeniach.

Czy opłatę za kurs mogę zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?

Tak, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą lub spółkę zajmującą się sprzedażą ubezpieczeń.

Chcesz zmiany na lepsze?

Rozwiń swoją wiedzę oraz profesjonalizm i zacznij pozyskiwać poważnych klientów!

Informacje o autorze kursu

Od 1995 roku zajmuję się sprzedażą ubezpieczeń. Najpierw jako agent i menadżer, potem jako właściciel firmy szkoleniowej, a obecnie pomagam zwiększać wyniki sprzedażowe, biorąc równolegle udział w wielu projektach w branży. Mimo że w kontaktach z klientami coraz bardziej rozpycha się technologia cyfrowa i internet, sprzedaż większości ubezpieczeń wymaga kontaktu z profesjonalnym agentem. Poprzez moje kursy, bloga, książki i szkolenia pomagam wszystkim zainteresowanym rozwinąć swój biznes sprzedażowy.

>
Przewijanie do góry